آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی GUNS UP Mobile 1.21.2 – گانز آپ موبایل برای اندروید

دانلود بازی GUNS UP Mobile 1.21.2 – گانز آپ موبایل برای اندروید

4.2
181 رأی
آنلاین
تاریخ بروزرسانی
8 اسفند 1402

دانلود بازی GUNS UP Mobile 1.21.2 – گانز آپ موبایل برای اندروید

GUNS UP! Mobile v1.21.2 APK Download – دانلود بازی گانز آپ موبایل برای اندروید
نسخه معمولی رسمی + تریلر گیم پلی

GUNS UP! Mobile یک بازی استراتژی PvP آنلاین است که پیچ و تاب جدیدی را به نبردهای برج دفاعی می آورد. یک ارتش بسازید، نیروهای خود را به نبرد بفرستید و از سربازان خود پشتیبانی کنید. به آنها فرمان دهید و با انتخاب خود از استقرار تانک گرفته تا حملات هوایی از آنها حمایت کنید. گانز آپ در ابتدا برای پلی استیشن 4 منتشر شد و در واقع از فرمول بازی موبایل پیروی می کرد، چیزی که به آن کمک کرد محبوبیت زیادی پیدا کند. این برخلاف بازی‌های بسیار شدید، رقابتی و هیجان انگیز است که بر بازی‌ها غالب هستند، اما در عوض، حال و هوای کژوال و آرام‌تری دارند. با وجود این، هنوز هم فوق‌العاده سرگرم‌کننده است و ما در این بررسی Guns Up Mobile عمیق‌تر به این بازی می‌پردازیم و اولین برداشت‌هایمان را به اشتراک می‌گذاریم.

این بازی قطعا یک بازی خوش طراحی و شیک به نظر می رسد و تا حدودی گیم پلی آن تا حدی شبیه به بازی هایی مانند کلش اف کلنز است و هرکسی که بازی کلش اف کلنز را دوست داشته باشد قطعا این بازی را دوست خواهد داشت. همچنین دارای گیم پلی دفاعی/حمله ای پایگاه است، به طوری که ظاهر و حس خاص خود را به آن اضافه می کند. با شروع بررسی بازی Guns Up Mobile، گیم پلی اصلی حول محور از بین بردن پایگاه ها یا دفاع و ارتقاء پایگاه و نیروها می چرخد. همه چیز در مورد استراتژی و استفاده صحیح از قدرت برای عبور و پیروزی در نبردهای شماست. درک چگونگی کار کردن چیزهای مختلف آسان است، اما خوب شدن در آن کمی زمان می برد. در مورد نیازهای مهارتی نیز باید بگوییم که این بازی واقعاً بهترین بازی موجود نیست. این یک عنوان PvP است بنابراین شما در مقابل سایر بازیکنان قرار می گیرید اما حالت های تک نفره نیز وجود دارد. شما منابعی را که در اختیار دارید مدیریت می کنید و باید به خوبی از پایگاه و نیروهای خود مراقبت کنید زیرا با پیشرفت، بازی قطعا سخت تر می شود. وقتی برای حمله می روید، نیروهای خود را وارد عمل می کنید و باید با کمک چند حمله ویژه در گوشه و کنار، پایگاه دشمن را با موفقیت سرنگون کنید.

هنگامی که در برابر حمله دفاع می کنید، باید نیروهای خود را به روشی مناسب مستقر کنید تا کمترین تلفات را داشته باشید. حملات ممکن است زمانی اتفاق بیفتند که شما آنلاین نیستید، بنابراین بهتر است قبل از خروج از بازی همه چیز را تنظیم کنید. گروه‌های مختلفی از جنگجویان وجود دارند که از افراد پیاده نظام اولیه گرفته تا نارنجک‌زنان و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد، نیروهای شما را تشکیل می‌دهند. حملات/دفاع‌های ویژه شامل نارنجک‌های دودزا و حملات هوایی است که می‌تواند دشمنان شما را نابود و منحرف کند. بازیکنان همچنین می توانند با دوستان خود همکاری کنند تا اتحاد ایجاد کنند و با هم بهتر عمل کنند، اما اگر به اندازه کافی قوی هستید، هرکسی را که با شما نیست، از بین ببرید. در کل، این بازی واقعا لذت بخش است. یکی از چیزهایی که زمان می برد، تراز کردن چیزها است و اگرچه این لزوماً چیز بدی نیست، ممکن است گاهی اوقات یک ناراحتی جزئی به وجود بیاورد. قطعا باید برای رشد و بهتر شدن در بازی کمی تلاش کنید. این بازی دارای گرافیکی پر پرطراوت و کنترل آسان است. GUNS UP! Mobile گرافیک کارتونی با مضمون جنگ دارد اما بسیار جالب، سرگرم کننده و کژوال به نظر می رسد. به همین ترتیب، جلوه های صوتی نیز به خوبی ساخته شده اند و از تم کارتونی پیروی می کنند. این بازی تقریباً با هر بازی مدرن دیگری برابری می کند. از نظر کنترل ها، توسعه دهندگان بسیار خوب عمل کرده اند، به خصوص با توجه به اینکه این یک نسخه موبایل از نسخه کنسول/کامپیوتر است و همه چیز به خوبی کار می کند.

این یکی از آن بازی‌هایی است که شما فقط در هر مکان و هر زمان آن را اجرا می کنید و در چند نبرد شرکت می‌کنید و سپس آن را کنار می گذارید. این بازی می تواند به جای مدت زمان طولانی تر در فواصل زمانی کوتاه اجرا شود، زیرا در برخی از زمان ها سرعت آن واقعاً کاهش می یابد و درگیری آنچنانی وجود ندارد. بنابراین بله، این بازی برای زمان های کوتاه بازی مناسب تر است. همانطور که گفته شد، این بازی قطعا ارزش امتحان کردن را دارد، به خصوص برای طرفداران سبک استراتژی. در سایت اندرویدگذر همیشه می توانید نسخه جدید بازی GUNS UP! Mobile را با لینک مستقیم دانلود کنید. آخرین ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های بازی گانز اپ موبایل بلافاصله پس از انتشار در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود نصب کنید.


تغییرات نسخه جدید

- New Unit-specified Equipment
- New Battle Pass
- Bug Fixes and Performance Improvements

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی8 اسفند 1402
📦 حجم389/6 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 6.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.2 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی استراتژیک
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.