صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی من دزد نیستم 1 124 برای اندروید

دانلود بازی من دزد نیستم 1 124 برای اندروید

4.0
3299 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
26 دی 1401
دسته بندی
بازی اندروید » تفننی

دانلود بازی من دزد نیستم 1 124 برای اندروید

Man Dozd Nistam 1 v124 APK Download دانلود بازی من دزد نیستم 1 برای اندروید
نصب رایگان نسخه جدید اصلی با لینک مستقیم

من دزد نیستم 1 نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیوی گلیم گیمز منتشر شده است. داستان این بازی اینگونه است که فرامرز که رویاهای بزرگی در سر دارد و می خواهد سر و سامانی به زندگی خود بدهد، مجبور شده به تهران بیاید و در کنار دایی مریض احوالش مشغول به کار شود. این کار با اینکه وقت زیادی از اون می گیرد، درآمد خیلی زیادی هم نصیبش نم یکند و از طرفی هم نامزد او، فرامرز را تحت فشار قرار داده که کار دیگری هم در کنار آن انجام دهد، در این میان یک پیشنهاد وسوسه انگیز از راه می رسد و ماجراهای عجیبی در ادامه رخ می دهد.

در بازی من دزد نیستم 1 شما مدیریت یک سوپرمارکت بزرگ را بر عهده دارید و گیم پلی بازی حول وظایف مربوط به آن می چرخد. یعنی در هر قسمت مشتری ها به مغازه شما می آیند، هر کدام درخواستی از شما دارند و در ادامه شما باید در کمترین زمان ممکن نیاز آن ها را رفع کنید.

خواسته هر فرد با توجه به تعدادی که دارد به سه بخش تقسیم می شود و اگر بازی را نصب و مشغول تجربه کردن آن شوید می بینید که سه کیسه مختلف هم برای این موضوع در نظر گرفته شده و شما باید دقت کنید که خرید و انتخاب کیسه با یکدیگر تناسب داشته باشد. برای اینکه بازی یکنواخت نباشد و نسبت به عناوین دیگر اثر متفاوت تری به نظر برسد، زاویه دوربین و حرکاتی که دارید تنوع خیلی زیادی دارند و به مرور زمان هم به تعداد این کارها افزوده می شود، علاوه بر تمامی این موارد طراحی شخصیت ها باعث می شود که شما با چند مشتری پیش فرض و از پیش تعیین شده روبرو نباشید و در حین کار پویایی بیشتری را در این قسمت ببینید.

تا اینجای کار شما آماده می شوید که داستان اصلی خانه باغ را ببینید و ماجراهایی که بعد از آن رخ می دهد، با اینکه کلیات گیم پلی در حین تجربه بازی خیلی تغییرات اساسی ندارد اما مواردی مثل ارتقا فروشگاه و یا خرید اجناس جدید به تنوع محصولات اضافه می کند و حتی از نظر ظاهری هم آیتم هایی در اختیار شما قرار می دهد که سرگرم شوید. به جز این موارد هر مرحله ماموریت هایی برای انجام دارد که باید آنها را انجام دهید و همه این چالش ها به سوپرمارکت مربوط نمی شود! و گاهی زندگی شخصی فرامرز هم با این موارد آمیخته شده و یک برش احساسی از این موضوع را به شما نشان می دهد.

بعضی از سازندگان یک امضای منحصر به فرد از خود به جا می گذارند و گلیم گیمز هم سال ها است که سبک گرافیکی مخصوص خودش را دارد که مشابه آن را در هیچ بازی ایرانی یا خارجی دیگر ندیده ایم، بازی من دزد نیستم 1 یک پیشرفت قابل قبول و چشمگیر از این استودیو در زمینه طراحی شخصیت، صداگذاری و انیمیشن است که باعث شده این عنوان نسبت به سایر آثار خیلی متفاوت تر به چشم بیاید و بتواند مخاطب را تا آخر مجذوب خودش نگه دارد.


تغییرات نسخه جدید

تغییرات نسخه ۱۲۴
- رفع ایرادات جزئی

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی26 دی 1401
📦 حجم133 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.0 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی تفننی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

پاسخ ارشان 23 مهر 1402

عالیه خیلی خوبه دمتون گرم