صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
Never Alone: Ki Edition 1.0.0 b30728 دانلود بازی هرگز تنها نیستی + دیتا

Never Alone: Ki Edition 1.0.0 b30728 دانلود بازی هرگز تنها نیستی + دیتا

4.6
49 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
26 شهریور 1395

Never Alone: Ki Edition 1.0.0 b30728 دانلود بازی هرگز تنها نیستی + دیتا

Never Alone: Ki Edition v1.0.0 b30728 + Data یک بازی پلتفرمر پازل جذاب است که با همکاری اینوپیات، مردم بومی آلاسکا ساخته شده است و از یک داستان سنتی برگرفته شده است. این بازی محصول استودیو بازی سازی E-Line Media می باشد.
بازی Never Alone پس از عرضه مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست جوایز بسیاری مانند بهترین بازی سال، بهترین بازی در جشنواره بفتا 2015 و بسیاری دیگر را کسب کند.
در ابتدا به نظر می رسید که بازی حالت پازل – پلتفرمر دارد اما این تنها برداشتی سطحی از عنوانی بزرگ است و واقعیت بسیار پر رنگ تر از آن رخ می نماید، ما روح و اتمسفر ماجراجویی را در همه جای بازی به چشم می بینیم.
در این بازی محیط های بهت آور را کشف خواهید کرد، کارهای قهرمانانه انجام می دهید و با شخصیت های افسانه ای داستان های اینوپیاک – همه به روایت یک استاد قصه گو در زبان اینوپیاک شرح داده می شود – دیدار خواهید کرد.
همکاری گروه بازی ساز با اینوپیات قبیله بومی شمال آلاسکا شروع داستان است، Never Alone: Ki Edition بستری فراهم می کند تا به فرهنگی دور و پنهان سفر کنید، برای سفری اعجاب آور آماده باشید.
هرلحظه باید توانایی های کاراکتر را بهبود بخشید تا بتواند مراحل را پشت سر بگذارد. نونا و فکس هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد، این دو شما را برای رسیدن به هدف نهایی همراهی می کنند.
هر مرحله از این بازی تمام شور و هیجان است که از قبل توسط میلیون ها بازیکن PC و کنسول آن را تجربه کرده اند. سازندگان این بازی، علاوه بر بهینه سازی گرافیک، آن را برای دستگاه های موبایل به روز رسانی کردند، کنترل های لمسی، منوها و راهنماهای جدید اضافه کرده اند.
در ساخت بازی Never Alone اعضای قبیله Inupiat به طور مستقیم همکاری داشته اند، هزاران ریش سفید، قصه گو و اعضای بومی راهنمایی های لازم را گوشزد کرده اند. شخصیت های افسانه ای حضور دارند، راوی داستان را بازگو می کند؛ داستانی که مستقیما از افسانه ای قدیمی بازسازی شده است، این بازی را باید شنید!

راهنمای نصب بازی Never Alone: Ki Edition :
1- فایل APK بازی را نصب کنید.
2- پس از دانلود فایل دیتا و خارج کردن آن از حالت فشرده، پوشه com.eline.neveralonemobile موجود در آن را در مسیر Android/obb قرار دهید.
3- بازی را اجرا کنید.


تغییرات نسخه جدید
— Social Media Sharing: Share any of the game’s 20+ Cultural Insight videos that you’ve unlocked to Facebook and Twitter
— Bug fixes and performance improvements
دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی26 شهریور 1395
📦 حجم35 + 240 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.2 و بالاتر
⭐ امتیاز4.6 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی اکشنبازی ماجراجویی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.