صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
بهترین مپ های تاون هال 1 کلش آف کلنز (فارمینگ، تروفی، هیبرید، وار)

بهترین مپ های تاون هال 1 کلش آف کلنز (فارمینگ، تروفی، هیبرید، وار)

4.5
229 رأی
تاریخ بروزرسانی
20 اردیبهشت 1395
دسته بندی
آموزش

بهترین مپ های تاون هال 1 کلش آف کلنز (فارمینگ، تروفی، هیبرید، وار)

در بازی کلش اف کلنز (جنگ قبایل) Clash of Clans بر اساس ارزش یک بازیکن چهار نوع پایگاه وجود دارد. بسیاری از بازیکنان در هنگام طراحی پایگاه های خود اشتباه می کنند و ساختمان های بی مورد را در مکان های اشتباه قرار می دهد. به عنوان مثال در حالی که واقعا می خواهند مقدار زیادی منابع جمع آوری کنند، تاون هال (Town Hall) را در مرکز قرار می دهند.

در این مطلب تفاوت بین هر نوع پایگاه را به شما خواهیم گفت و بهترین نقشه های تاون هال 1 بازی کلش آف کلنز را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم ایده ای روشن در مورد آنچه می خواهید داشته باشید.

انواع پایگاه های بازی کلش آف کلنز:

Farming (فارمینگ): این نوع پایگاه فقط از منابع محافظت می کند. هنگامی که در فارمینگ هستید در مورد غارت یا هر چیز دیگر نگرانی ندارید. معمولا در نقشه فارمینگ تمام منابع در مرکز قرار می گیرند و تاون هال بدون محافظت بیرون گذاشته می شود. با این روش منابع شما در یک حمله کمترین آسیب را خواهند دید.


Trophy (تروفی): پایگاه تروفی پایگاهی است که برای برنده شدن نبردهای دفاعی برای کسب غنائم بیشتر، گاهی اوقات با از دست دادن منابع طراحی شده است. برخلاف مپ فارمینگ؛ در این مدل تاون هال در مرکز مپ قرار می گیرد. این مدل برای افرادی توصیه می شود که نمی خواهند در یک حمله، کاپ زیادی را از دست بدهند. بنابراین در این روش به حفاظت منابع، توجه زیادی نمی شود.


Hybrid (هیبرید): پایگاه هیبرید پایگاهی است که از هر دو منابع و تاون هال محافظت می کند. این یک ترتیب محبوب برای کشاورزان تاون هال بالاتر (تاون هال 9-10) می باشد. این مدل ترکیبی از فارمینگ و تروفی است. یعنی در عین حال که به حفاظت منابع توجه می شود، برای عدم از دست رفتن کاپ ها هم تلاش می شود.


War (وار): مپ وار مانند پایگاه تروفی نهایی است که تاون هال را بالاتر از همه چیز محافظت می کند. این نوع مپ برای جنگ قبیله ای یا همان کلن وار استفاده می شود.


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو
📅 تاریخ بروزرسانی20 اردیبهشت 1395
⭐ امتیاز4.5 از 5
📁 نوع آموزش
📂 دسته‌بندی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

پاسخ متین 1 اردیبهشت 1396

به نظر من نقشه مپ را مپل کلش اف کلنز کنید