صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی Top Speed 1.44.02 تاپ اسپید + مود هک شده بی نهایت

دانلود بازی Top Speed 1.44.02 تاپ اسپید + مود هک شده بی نهایت

4.7
446 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
27 دی 1402

دانلود بازی Top Speed 1.44.02 تاپ اسپید + مود هک شده بی نهایت

Top Speed: Drag & Fast Racing v1.44.02 + Mod – دانلود بازی ماشین سواری درگ و مسابقه سریع اندروید
نسخه جدید اصلی معمولی + مود هک شده (با پول بی نهایت)

Top Speedتاپ اسپید ترکیبی از مسابقات سرعت و مسابقات درگ است که در آن رقابتی سخت و نفس گیر میان ماشین های کلاسیک و مدرن است. در این بازی مسابقه ای درگ، بر حریفان دیوانه خود چیره شوید. با تنظیم صحیح زمان تعویض دنده و استفاده از نیترو به سرعت های غیر قابل باور دست پیدا کنید. با 69 ماشین مختلف رانندگی کنید، 20 ارباب مجرم را شکست دهید و به بزرگترین قهرمان شهر تبدیل شوید. اتومبیل خود را از بین 69 مدل گوناگون انتخاب کنید، ماشین های معمولی، ماشین پلیس و… . با ده ها امکانات تیونینگ، به خلاقیت خود اجازه شکوفایی دهید. در 5 منطقه مختلف شهر که هر کدام اعضای گانگستر مخصوص خود را دارند مسابقه دهید. زندگی حقیقی الهام گرفته شده از ناوهای هواپیمابر برای مسابقه بر روی آن. افزایش سطح آدرنالین در تعقیب و گریز پلیس. گرافیک دیوانه کننده HD. آیا تا به حال دوست داشته اید که در مسابقه های غیر قانونی در مقابل اعضای غیر قابل پیش بینی مافیا شرکت کنید؟ ماشین های کلاس بالا سوار شوید و به همه نشان دهید که چه کسی رئیس است. پشت فرمان بنشینید و منتظر لحظه ای شوید که به خاطر فشار دادن دکمه نیترو نفستان حبس می شود.

در بازی Top Speed: Drag & Fast Racing می توانید نحوه رانندگی و ماشین خود را به صورت دفاعی یا هر نوع دیگری که دوست دارید کنترل کنید. قدرت موتور را افزایش دهید، جعبه دنده و نیترو را ارتقا دهید، ماشینتان را رنگ آمیزی کنید، اگر نیاز داشتید از عکس و تصاویر مختلف نیز استفاده کنید، همه آن ها بر یک شبیه ساز واقعی مسابقه قطعا تاثیر خواهند داشت. همه محصولات دنیای مجرمین در اختیار شماست فقط باید مطمئن شوید از هر ابزار در موقعیت مناسب استفاده می کنید. ماشینی که می خواهید را از میان 69 اتومبیل گلچین شده انتخاب کنید، می توانید ماشین های کلاسیک، سنگین و یا ماشین پلیس 5 کشور متفاوت را برای راندن انتخاب کنید.

هیچ چیزی مانع شما از سوختن لاستیک ها بر روی خیابان نمی شود. تمام مسابقات در مکان هایی به دور از ترافیک برگزار می شود. پس شما می توانید کارهای دیوانه وار انجام دهید و آسفالت را شخم بزنید. هیچ محدودیتی برای مسابقه ندارید. شانس خود را به عنوان طرفدار مافیا امتحان کنید تا به بالاترین درجه برسید. در تمام مراحل باید در مقابل هر 20 ارباب مجرمی که شهر را در اختیار خود دارند مسابقه دهید. خیابان های شهر تبدیل به زمین جنگ می شوند و هیج محدودیتی در مقابل شما قرار داده نشده. اجازه دهید که حس جاه طلبی و آدرنالین، راهنمای شما در این مسابقه باشد. شما بهترین مسابقه دهنده جدید در این خیابان ها هستید، اما رقبای شما آن را هنور نمی دانند. چطور است که این موضوع را با پشت سر گذاشتن آنها در دود ماشینتان به آنها یاد دهید.

در 5 ناحیه زیبا و منحصر به فرد شهر مسابقه دهید؛ از مناطق عجیب تا قسمت های بالای شهر. برای افتخار آفرینی و آندرنالین در ناحیه کوچکی از آسیا که ترکیب چین و وسترن است مسابقه دهید. به سرعت های وحشتناک در بزرگراه های زیبا دست پیدا کنید. به عنوان یک بازی مسابقه حرفه ای شما فرصت های زیادی در اختیار دارید که رانندگی خود را به نمایش محیط اطراف قرار دهید. در سایت اندرویدگذر همیشه می توانید نسخه جدید بازی Top Speed را با لینک مستقیم دانلود کنید. آخرین ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های بازی ماشین سواری تاپ اسپید بلافاصله پس از انتشار در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود نصب کنید.


تغییرات نسخه جدید

Minor bug fix


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی27 دی 1402
📦 حجم130/8 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.1 و بالاتر
⭐ امتیاز4.7 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی مسابقه ای
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.