آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود BT Controller 1.5.5.2 برنامه تبدیل دستگاه اندروید به گیم پد

دانلود BT Controller 1.5.5.2 برنامه تبدیل دستگاه اندروید به گیم پد

4.2
301 رأی
تاریخ بروزرسانی
20 اسفند 1393

دانلود BT Controller 1.5.5.2 برنامه تبدیل دستگاه اندروید به گیم پد

BT Controller v1.5.5.2 به شما امکان می دهد تا از دستگاه اندروید خود به عنوان یک کنترل کننده گیم پد برای هر دستگاه اندروید دیگر استفاده و آن را به یک کنسول قابل حمل تبدیل کنید. به عنوان مثال شما می توانید یک شبیه ساز SNES را با استفاده از گوشی موبایل به عنوان یک کنترل کننده، بر روی تبلت متصل به تلویزیون اجرا کنید. همچنین می توان این کار را به صورت های دیگری نیز انجام داد. مثلا استفاده از تبلت به عنوان کنترل کننده موبایل و یا استفاده از موبایل برای کنترل کننده موبایل و غیره. پشتیبانی از چند نفره، ایجاد و ویرایش کنترل کننده ها، دانلود کنترل های جدید، کنترل جوی استیک و عدم نمایش تبلیغات از دیگر ویژگی های این برنامه است. کامپیوتر خود را کنترل کنید و شبیه سازها را با استفاده از گوشی خود اجرا کنید، می توانید میزبان ویندوز این برنامه را از بخش دانلود دریافت کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد تا بتوانید از طریق بلوتوث، دستگاه اندروید خود را به یک گیم پد تبدیل کنید و از طریق آن با سایر سیستم های دیگر ارتباط برقرار کنید. با این کار دیگر نیازی به استفاده از کابل هایی نظیر HDMI نیست. در واقع می توانید از راه دور با BT Controller امور را کنترل کنید.
برای شروع باید ابتدا BT Controller را بر روی هر دو دستگاه که قصد ارتباط دو طرفه دارید، نصب کنید تا با ارتباط بینابین بلوتوث ها این امکان به اشتراک گزارده شود. از BT Controller برای شبیه سازی و کنترل مامو (Mame)، پلی استیشن، CPS2 و بازی های N64 استفاده می کنند. در ادامه تمام مراحل تنظیم BT Controller برای هر دو دستگاه میزبان و مبدا برای شما تشریح می کنیم.

آموزش استفاده از برنامه BT Controller

– برای اجرای BT Controller ابتدا بلوتوث های هر دو دستگاه را روشن کنید.
– دستگاه های خود را برای یکدیگر به صورت قابل مشاهده قرار دهید (به بیان ساده تر در این مرحله باید دستگاه ها همدیگر را مشاهده کنند و در دسترس یکدیگر باشند)
– بعد از اینکه هر دو دستگاه مشاهده شدند باید اتصال را انجام دهید.
– در این مرحله با گزینه Select device purpose روبرو می شوید که باید وضعیت عملکرد دستگاه خود را مشخص کنید که آیا به عنوان کنترل کننده است یا اینکه میزبان است.
– هر کدام از این دو را که انتخاب کنید (بین کنترل کننده یا میزبان) دستگاه مقابل به عنوان حالت مقابل انتخاب می شود.
– با این کار پس از اتصال و تنظیمات مذکور شما کنترل دستگاه مقابل را بر عهده خواهید داشت.
– با انجام صحیح تنظیمات بلافاصله یک پنجره کوچک در سمت راست و بالای نمایشگر مشاهده می کنید که به راحتی می توانید از طریق آن تنظیماتی نظیر زبان و … را برای دستگاه میزبان را تغییر دهید.
– اکنون شما هر تغییری بر روی دستگاه خود انجام دهید در دستگاه میزبان قابل مشاهده است. (زیرا شما خود را به عنوان کنترل کننده به دستگاه مقابل شناسانده اید و دستگاه نیز در مقام میزبان انجام وظیفه می کند)
– از جمله تنظیماتی که برای BT Controller برای شما قابل دسترس است امکان تنظیم حالت لرزشی و لمسی و فعال و غیر فعال کردن در هنگام استفاده از دستگاه است.


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی20 اسفند 1393
📦 حجم3.7 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 2.2 و بالاتر
⭐ امتیاز4.2 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی سرگرمی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.