صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود برنامه بینگ Bing 28.1.420326009 هوش مصنوعی ChatGPT و موتور جستجو

دانلود برنامه بینگ Bing 28.1.420326009 هوش مصنوعی ChatGPT و موتور جستجو

4.5
133 رأی
تاریخ بروزرسانی
10 فروردین 1403

دانلود برنامه بینگ Bing 28.1.420326009 هوش مصنوعی ChatGPT و موتور جستجو

Bing v28.1.420326009 APK Download – دانلود برنامه موتور جستجوی بینگ (هوش مصنوعی ChatGPT) برای اندروید
نصب نسخه جدید اصلی کاملا رایگان و بدون محدودیت

بینگ

Bing جدید را معرفی می کنیم، یک همراه وب برای شما که با هوش مصنوعی طراحی شده است. بینگ جدید به لطف قدرت هوش مصنوعی (AI) مانند داشتن یک دستیار پژوهشی، برنامه ریز شخصی و شریک خلاق هنگام جستجو در وب است. بینگ از نسل بعدی فناوری که ChatGPT است استفاده می کند و آن را با پایگاه دانش عمیق جستجوی Bing ترکیب می کند.

برنامه بینگ

برنامه بینگ اندروید فید شخصی از اخبار، تصاویر، ویدیوها و موضوعات پرطرفدار را در اختیار کاربران قرار می دهد. این برنامه همچنین دارای یک عملکرد جستجو است که به کاربران امکان می دهد به راحتی اطلاعات و محتوا را در سراسر وب جستجو کنند. علاوه بر این، این برنامه دارای عملکرد جستجوی صوتی است که می تواند برای جستجوی بدون دست مفید باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد برنامه بینگ، امکان کسب پاداش برای جستجو است. این جوایز را می توان برای کارت های هدیه و جوایز دیگر بازخرید کرد. این برنامه همچنین دارای یک اسکنر بارکد است که می‌تواند برای مقایسه قیمت‌ها و یافتن معاملات روی محصولات استفاده شود.

به طور کلی، برنامه بینگ برای اندروید ابزار مفیدی برای کسانی است که به دنبال راهی شخصی و راحت برای جستجوی وب و به روز ماندن در موضوعات پرطرفدار هستند. برنامه پاداش نیز یک ویژگی منحصر به فرد است که می تواند برای برخی از کاربران جذاب باشد.

هوش مصنوعی بینگ

ترکیب فناوری نسل بعدی ChatGPT با بینگ نتایج قابل اعتماد و به‌روز و پاسخ‌های کامل به سؤالات شما را ارائه می‌دهد. همچنین می‌تواند ایده‌های شما را دریافت کند و پیش‌نویس‌هایی بنویسد تا آنها را در نظر بگیرید و بر اساس آن بسازید. آیا می خواهید مکالمات را شخصی تر کنید؟ برای پیشنهادات بیشتر از چت و جستجوی صوتی استفاده کنید.

  • فراتر از ایجاد لیستی از لینک های مرتبط، بینگ از هوش مصنوعی برای ادغام منابع قابل اعتماد در سراسر وب استفاده می کند تا یک پاسخ خلاصه و واحد به شما بدهد.
  • نحوه صحبت کردن، پیام ها و تفکرتان را جستجو کنید. بینگ جستجوهای پیچیده شما را می گیرد و پاسخ مفصلی را در چت به اشتراک می گذارد.
  • در بخش چت، می توانید به طور طبیعی چت کنید و سوالات بعدی را برای جستجوی اولیه خود بپرسید تا پاسخ های دقیق دریافت کنید.
  • می توانید از بینگ به عنوان یک ابزار خلاقانه استفاده کنید. با قدرت هوش مصنوعی، Bing می تواند به شما در نوشتن شعر، داستان یا حتی به اشتراک گذاری ایده برای یک پروژه کمک کند.

با این مجموعه از ویژگی های مجهز به هوش مصنوعی، می توانید:

  • سوال واقعی خود را بپرسید. وقتی سؤالات پیچیده می‌پرسید، بینگ پاسخ‌های مفصلی را در چت به شما می‌دهد.
  • یک پاسخ واقعی دریافت کنید. بینگ به نتایج جستجو در سرتاسر وب نگاه می کند تا پاسخی خلاصه شده را در چت به شما ارائه دهد.
  • خلاق باشید. هنگامی که به یک جرقه خلاقانه نیاز دارید، Bing می تواند به شما کمک کند تا در چت خود شعر و داستان بنویسید.
  • الهام بگیرید. خواه یک ایمیل یا برنامه غذایی باشد، ایده ها و درخواست های خود را ارائه دهید که بینگ پیش نویسی را برای شما می نویسد تا بر اساس آن بسازید.
  • در قسمت چت، می‌توانید سؤالات بعدی مانند «آیا می‌توانید به صورت ساده‌تر توضیح دهید» یا «گزینه‌های بیشتری به من بدهید» بپرسید تا در جستجوی خود پاسخ‌های متفاوت و حتی دقیق‌تری دریافت کنید.
  • جوری سوال بپرسید که انگار با یک نفر چت می کنید. این به این معنی است که شامل جزئیات، درخواست توضیح یا اطلاعات بیشتر، و گفتن به بینگ است که چگونه می تواند برای شما مفیدتر باشد. در اینجا یک مثال آورده شده است: «من قصد دارم در ماه سپتامبر با دوستانم سفر کنم. چه سواحلی با یک پرواز 3 ساعته از هیترو لندن فاصله دارند؟ سپس با چیزی مانند “وقتی به آنجا رسیدیم چه کار کنیم؟” ادامه دهید.
  • مستقیماً نکاتی در مورد نحوه چت کردن با بینگ بپرسید. چیزهایی مانند “چه کاری می توانید انجام دهید” را امتحان کنید. “آیا می توانید در مورد X به من کمک کنید؟” وقتی چیزی که نمی تواند کمکی کند، بینگ به شما اطلاع می دهد.

بینگ جدید اوج چهار تجربه است

  1. سریعتر، دقیق تر، توانمندتر. بینگ جدید بر روی نسل بعدی یک مدل زبان بزرگ OpenAI اجرا می شود. این مدل زبان جدید قدرتمندتر از ChatGPT است و برای جستجو سفارشی شده است.
  2. نتایج مرتبط تر، به موقع و هدفمند – همه با ایمنی بهبود یافته. مدل پرومتئوس مایکروسافت (Microsoft Prometheus) یک فناوری اختصاصی می باشد که شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌ها است که به بهترین وجه از قدرت OpenAI استفاده می‌کند.
  3. دقت بیشتر، ارتباط بیشتر. شما بزرگترین جهش را در ارتباط عبارات جستجو در دو دهه اخیر تجربه خواهید کرد. این به لطف اضافه شدن مدل جدید هوش مصنوعی به موتور جستجوی اصلی بینگ است.
  4. جستجو، مرور و چت یکپارچه. آنطور که کل تجربه شما از تعامل با وب را دوباره تصور کرده ایم را دوست خواهید داشت.

بینگ فارسی

در سایت و برنامه بینگ می توانید به زبان های مختلف جستجو و چت کنید. بنابراین شما به سادگی می توانید به زبان فارسی جستجو و با هوش مصنوعی چت کنید و پاسخ های مربوط را دریافت کنید.

دانلود بینگ

برنامه بینگ اکنون با قابلیت بسیار جذاب و محبوب هوش مصنوعی ChatGPT مجهز شده است که به بسیاری از سوالات شما پاسخ های کاملی ارائه می دهد. شما می توانید دانلود نسخه جدید برنامه بینگ که به Bing AI هم شناخته می شود را با لینک مستقیم از سایت اندرویدگذر انجام دهید. در اینجا آخرین ورزن این اپلیکیشن بلافاصله پس از انتشار قرار داده خواهد شد.


تغییرات نسخه جدید

1. Faster, more accurate, more capable. The new Bing runs on a next-generation OpenAI large language model. This new language model is more powerful than ChatGPT and customized for search.

2. More relevant, timely, targeted results – all with improved safety. Microsoft Prometheus Model. Our proprietary technology – the Microsoft Prometheus Model – is a collection of capabilities that best leverages the power of OpenAI.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی10 فروردین 1403
📦 حجم58/4 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 7.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.5 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی ابزارها
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.