صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
هومیز
بازی هومیز - رقابت آنلاین و پر هیجان
هومیز یه بازی آنلاین دورهمی باحال هست برای هر سن و سال و هر پلتفرمی! فوتبال بازی کن، بدو به خط پایان برسی یا مراقب باش حذف نشی
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بلبل جان BolBol Jan 2.1 – فیلم و سریال دوبله و زیرنویس فارسی

دانلود بلبل جان BolBol Jan 2.1 – فیلم و سریال دوبله و زیرنویس فارسی

4.6
1800 رأی
تاریخ بروزرسانی
7 فروردین 1402

دانلود بلبل جان BolBol Jan 2.1 – فیلم و سریال دوبله و زیرنویس فارسی

BolBol Jan v2.1 APK Download – دانلود برنامه بلبل جان برای اندروید
نصب نسخه جدید اصلی با لینک مستقیم

بلبل جان

بلبل جان برنامه ای برای دسترسی به هزاران فیلم و سریال و تریلر دوبله و زیرنویس است. در این اپلیکیشن به کامل ترین آرشیو فیلم و سریال، عناوین قدیمی و جدید دوبله فارسی، سریال های به روز و جذاب دسترسی خواهید داشت. به دور از تبلیغات آزار دهنده و در رابط کاربری مدرن و جذاب می توانید عناوین مورد نظرتان را پیدا و تماشا کنید. تمامی امکانات هوشمند از جمله هوش مصنوعی در اختیار شماست که به راحتی از زمان آزادتان بیشترین استفاده را ببرید. در صفحه اصلی اپ بلبل جان به بخش های مختلفی دسترسی خواهید داشت. این بخش ها شامل عناوین منتخب، سریال های بروز شده، فیلم های بروز شده، سریال های غربی بروز شده، سریال های ترکی بروز شده، سریال های شرقی بروز شده، سریال های کره ای، انیمه های بروز شده، فیلم های داغ، سریال های داغ، آخرین فیلم های دوبله شده، آخرین سریال های دوبله شده و فیلم و سریال های هندی بروز شده می باشد.

ژانرهای مختلف فیلم و سریال

در بلبل جان همچنین می توانید به صورت تفکیک شده به ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشید که این موارد شامل فیلم و سریال های کلاسیک، نوستالژیک، اکشن، ماجراجویی، انیمیشن، زندگینامه، کمدی، جنایی، مستند، درام، خانوادگی، فانتزی، تاریخی، ترسناک، موسیقی، موزیکال، رازآلود، اخبار، واقعی، عاشقانه، علمی تخیلی، ورزش، تاک شو، هیجان انگیز، جنگی، وسترن و کوتاه می باشد. همچنین از بخش جستجو نیز می توانید با نوشتن نام فیلم و سریال مورد نظر خود دسترسی سریع داشته باشید.

دسته بندی مختلف فیلم ها و سریال ها

در «لیست مضمون ها» اپ بلبل جان می توانید فیلم ها و سریال های با مضمون مورد علاقه خود را پیدا کنید. این شامل مواردی مانند گارگردان زن، بر اساس رمان یا کتاب، انتقام، فیلم مستقل،بر اساس داستان واقعی، جنگ جهانی دوم، نوجوان، دبیرستان، هنرهای رزمی، قرن نوزدهم، زندان، فقدان و داغ عزیزان، کارآگاه، گنگستر، زامبی، مرگ، بیگانه، ماوراء طبیعت، خون آشام، روح، دهه های 30 40 50 60 70 و …، فیلم صامت، عروسی و ازدواج، پزشک، ابرقهرمان، تعطیلات، بقا، بیمارستان، سفر جاده ای، سفر در زمان، سرقت، جاسوس، فرار، ای بی آی، وکیل، معلم، سیاست، پسارستاخیزی، پول، مبارزه و دعوا، سرباز، مهمانی، مدرسه و دانشگاه، طلاق، عفریته و جادوگر، بر اساس مانگا، سورئالیسم، تیراندازی، بهترین دوست، مذهب، کمدی استنداپ، بستر روستایی و ده ها مورد دیگر می باشد.

جستجو و پیدا کردن سریع و آسان عناوین

همچنین در زبانه های فیلم ها و سریال ها می توانید عناوین را بر اساس ژانر مورد نظر، جدیدترین ها و امتیاز IMDb فیلتر و مرتب کنید تا انتخاب شما آسان تر شود. علاوه بر این می توانید فیلم و سریال مورد علاقه خود را به بخش علاقمندی اضافه کنید. در قسمت منوی برنامه بلبل جان امکان دسترسی به 250 فیلم برتر IMDb و 250 سریال برتر فراهم است. از بخش جستجوی پیشرفته نیز می توانید با تعیین نوع محتوا، ژانر، کشور سازنده، امتیاز، سال انتشار، ترتیب بر اساس سال – امتیاز، دوبله و سافت ساب، دسترسی سریع و مشخص تری به محتوای مورد نظر خود داشته باشید.

دانلود رایگان فیلم و سریال جدید و قدیمی

از بخش دانلود منیجر بلبل جان می توانید به فیلم ها و سریال های دانلود شده خود دسترسی داشته باشید. این امکان وجود دارد که تعیین کنید دانلودها در زمان اتصال به WiFi انجام شود. با فعال کردن قابلیت «دانلود سریعتر»، سرعت دانلود افزایش چشم گیری پیدا می کند اما از آنجایی که این کار به دستگاه فشار وارد می کند، فعال کردن این گزینه فقط برای دستگاه های قوی و نسبتا جدید توصیه می شود. همچنین می توانید مسیر فایل های دانلودی را مشخص کنید. امکان دانلود همزمان چند فیلم و سریال نیز وجود دارد. در بخش تنظیمات زیرنویس می توانید اندازه متن، رنگ و پس زمینه زیرنویس را تنظیم کنید.

دانلود بلبل جان

شما همواره می توانید دانلود نسخه جدید برنامه بلبل جان را با لینک مستقیم از سایت اندرویدگذر انجام دهید. با نصب جدیدترین نسخه می توانید از قابلیت های جدید و بهبود های برنامه بهره مند شوید. بلبل جان سایت رسمی ندارد و دانلود بلبل جان از گوگل پلی نیز به دلیل حذف شدن صفحه آن امکان پذیر نیست. بنابراین برای دسترسی به آخرین ورژن این اپلیکیشن می توانید به همین صفحه مراجعه کنید. همچنین در صورتی که از فیلم بازان حرفه ای هستید حتما با برنامه فیلیمو، نماوا و فیلم نت نیز آشنا هستید که می توانید این اپلیکیشن ها را نیز از سایت اندرویدگذر دریافت کنید.

بلبل جان برای تلویزیون

اپلیکیشن فیلم بلبل جان هم با گوشی های موبایل و هم با تلویزیون اندروید سازگار است و می توانید فایل نصبی APK آن را بر روی موبایل و تلویزیون خود نصب کنید و در هر مکان و زمان از فیلم ها و سریال های جدید و قدیمی لذت ببرید. شما می توانید دانلود برنامه بلبل جان اندروید را از بخش دانلود همین صفحه انجام دهید.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی7 فروردین 1402
📦 حجم11 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.6 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی سرگرمی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.