صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود نورالجنان 1.0.6 بهترین مفاتیح الجنان کامل صوتی آفلاین اندروید

دانلود نورالجنان 1.0.6 بهترین مفاتیح الجنان کامل صوتی آفلاین اندروید

4.9
56 رأی
تاریخ بروزرسانی
23 اسفند 1402

دانلود نورالجنان 1.0.6 بهترین مفاتیح الجنان کامل صوتی آفلاین اندروید

Noor Aljanan v1.0.6 APK Download – دانلود برنامه نورالجنان بهترین مفاتیح الجنان کامل صوتی آفلاین برای اندروید
نصب نسخه جدید اصلی کاملا رایگان با لینک مستقیم

اپلیکیشن «نورالجنان» با تلاش پیوسته کارکنان «مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور» برای استفاده در تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید تهیه شده است و به صورت رایگان به پیشگاه اهل دعا و مناجات تقدیم می شود. ویژگی های این برنامه را در چند عنوان می توان برشمرد:

  • ارائه متن دعاها و زیارات به صورت فرازبندی شده به همراه صوت
  • ارائه چهار فهرست جداگانه از ادعیه، اعمال، زیارات، نمازها
  • ارائه اعمال عبادی هر روز و مناسبت ها
  • رابط کاربری سه زبانه و ارائه ترجمه فارسی و انگلیسی عناوین و متن مفاتیح الجنان
  • ارائه تقویم، اوقات شرعی و اذان با افق کشورها و شهرهای مختلف جهان
  • ارائه برخی از ابزارهای اسلامی همچون رکعت شمار و ذکر شمار و قبله نما و…

امید است در نسخه های آتی این برنامه با افزایش منابع ادعیه و فراهم آوردن صوت های گوناگون و پیشرفت امکانات جانبی، شاهد بهبود کمّی و کیفی آن باشیم. إن شاء الله

آن گاه که جان از تیرگی های گناه به ستوه آید، و آن هنگام که دل از سختیهای روزگار به تنگ آید، و آن دم که انسانِ دلزده از همه چیز، تشنه لذتی برتر باشد؛ تنها آرامبخش جان و صفابخش دل، راز و نیاز با خدای والاست. آری لذتی دلپذیرتر از دعا و مناجات با دوست نیست.

نورالجنان

کتاب ارجمند «مفاتیح الجنان» که به راستی کلید هشت بهشت است، گزیده ای از ادعیه و زیارات اهل بیت (علیهم السلام) را در خود جای داده و سال هاست که همنشین قرآن کریم در خانه مؤمنان خداجوست. چه بسیار شیفتگانی که گردش سال و ماه و روز و شب را با ادعیه و اذکار این کتاب سپری می کنند و با شرب مدام از این جام طهور بهشتی سیراب و کامیاب می شوند.

با نصب مفاتیح الجنان روی گوشی به گنجینه ای از ادعیه، زیارات، اعمال و نمازها دسترسی خواهید داشت. اگر به دنبال دانلود مفاتیح الجنان کامل با ترجمه فارسی برای اندروید هستید توصیه می کنیم حتما این برنامه را نصب کنید و از امکانات کامل آن بهره مند شوید. همچنین می توانید از دیگر تولیدات «مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور» از جمله قرآن نور که می توان آن را بهترین و کامل ترین قرآن کریم دانست استفاده کنید و تجربه ای لذت بخش از انس با قرآن را داشته باشید.

دسترسی سریع به اعمال روز مفاتیح الجنان

در صفحه اصلی برنامه اوقات شرعی مکان انتخابی خود را به همراه تاریخ و ذکر روز مشاهده خواهید کرد. با لمس روی ذکر روز وارد بخش اعمال روز خواهید شد که در آنجا می توانید دسترسی سریع به دعا، زیارت و اعمال روز و ماه داشته باشید.

دانلود مفاتیح الجنان کامل آفلاین نورالجنان

با برنامه نورالجنان شما به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به متن و ترجمه کامل مفاتیح الجنان دسترسی خواهید داشت. همانطور که می دانید اپلیکیشن های مختلف مشابهی وجود دارند که هر یک از آنها دارای ضعف ها و محدودیت هایی هستند. اما اگر به دنبال دانلود رایگان مفاتيح الجنان هستید توصیه می کنیم حتما اپلیکیشن نورالجنان را نصب کنید تا یک مفاتیح الجنان کامل، زیبا و کاملا رایگان را تجربه کنید و لذت مناجات با پروردگار را بیش از پیش داشته باشید.

دانلود مفاتیح الجنان کامل صوتی

نورالجنان این امکان را فراهم کرده است تا به متن کامل مفاتیح الجنان صوتی و همچنین به صوت اعمال، نماز، ادعیه و زیارات به صورت فرازبندی شده دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید صدا را از میان صوت های مداحان مختلف انتخاب کنید. لازم به ذکر است که برخی از موارد فقط با یک صدا همراه است و برخی دیگر امکان انتخاب از میان صدای مداحان مختلف را دارا هستند. امکان تغییر سرعت پخش صدا نیز وجود دارد.

دانلود مفاتیح الجنان فارسی

نورالجنان در حال حاضر دارای رابط کاربری سه زبانه و ارائه ترجمه عربی و انگلیسی عناوین و متن مفاتیح الجنان می باشد. شما می توانید ترجمه دلخواه خود را انتخاب کنید و متن، اندازه متن، رنگ متن و ترجمه و سایر ویژگی های نمایش را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. همچنین می توانید از بخش تنظیمات، «نمایش ترجمه در متن» را غیرفعال کنید.

قبله نما

این برنامه دارای قبله نما است که توسط آن می توانید با استفاده از قابلیت لوکیشن (GPS) گوشی خود، جهت قبله مکانی که در آن حضور دارید را مشاهده کنید.

ذکر شمار

با قابلیت ذکر شمار اپلیکیشن نورالجنان می توانید ذکرهای هفته و سایر اذکار که به صورت آماده قرار داده شده اند را به همراه شمارشگر بخوانید و ترجمه آنها را نیز مشاهده کنید. همچنین قابلیت هشدار لرزشی و صوتی نیز تعبیه شده است تا با پایان یافتن هر ذکر به شما یادآوری شود.

پخش اذان با اذان گو

با ویژگی پخش اذان این برنامه می توانید با انتخاب شهر مورد نظر به اوقات شرعی مکان مورد نظر دسترسی داشته باشید و اجازه دهید اذان گو این برنامه شما را از اوقات نماز مطلع کند تا این فریضه واجب و ارزشمند الهی را در اول وقت آن بجا آورید و از فضیلت ها و آثار و برکات دنیوی و اخروی آن بهره مند شوید.

رکعت شمار

با ویژگی رکعت شمار دیگر تعداد رکعت ها و سجده های خوانده شده نماز خود را فراموش نخواهید کرد. برای استفاده از این قابلیت موبایل را نزدیک به محل سجده قرار دهید به گونه ای که هنگام سجده صورت شما در مقابل حسگر مجاورت قرار گیرد این حسگر در اکثر دستگاه های هوشمند موجود بوده و در بالای دستگاه قرار داد. (در صورتی که دستگاه شما حسگر مجاورت ندارد یا سنسور آن خراب است می توانید با تغییر حالت رکعت شمار، و با لمس روی صفحه تعداد سجده را مشخص کنید). به این ترتیب پس از انتخاب نماز مورد نظر خود، پس از هر سجده، شماره رکعت و سجده بر روی صفحه نمایش گوشی شما نشان داده می شود.

تقویم شمسی، قمری و میلادی

نورالجنان دارای تقویم فارسی (شمسی، قمری و میلادی) نیز می باشد. در بخش تقویم می توانید تاریخ و روزهای هفته و تعطیلات را مشاهده کنید و به مناسبت ها و اعمال روز دسترسی داشته باشید. همچنین امکان مشاهده عدد روز ماه در بالای صفحه نمایش در بخش نوار اطلاع رسانی وجود دارد.

ویجت

شما می توانید ویجت برنامه را به صفحه گوشی خود اضافه کنید و به مواردی همچون ساعت، روز هفته، تاریخ و اوقات شرعی دسترسی داشته باشید.

دانلود مفاتیح الجنان با لینک مستقیم

همانطور که در بالا ذکر شد، نورالجنان اگر نگوییم بهترین، حداقل یکی از بهترین برنامه های مفاتیح الجنان است که برای موبایل ساخته شده است. این اپلیکیشن دارای امکانات کامل و طراحی مدرن و زیبایی است که مجموع آنها را در کمتر برنامه ای پیدا خواهید کرد. یکی از ویژگی های مهم و عالی این برنامه، ارائه تمام امکانات به صورت کاملا رایگان است و کاربر برای استفاده از بخش های مختلف آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد. همچنین هیچگونه تبلیغاتی در آن وجود ندارد. شما همواره می توانید نسخه جدید برنامه نورالجنان را با لینک مستقیم از سایت اندرویدگذر دانلود کنید و با نصب مفاتیح الجنان روی گوشی خود از این هدیه با ارزش بهره مند شوید.


تغییرات نسخه جدید

نسخه ماه مبارک رمضان

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی23 اسفند 1402
📦 حجم114/3 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 6.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.9 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی مذهبی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.