صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود برنامه Every Proxy 13.11 اشتراک گذاری اینترنت بدون فیلتر

دانلود برنامه Every Proxy 13.11 اشتراک گذاری اینترنت بدون فیلتر

4
1819 رأی
تاریخ بروزرسانی
6 اسفند 1402

دانلود برنامه Every Proxy 13.11 اشتراک گذاری اینترنت بدون فیلتر

Every Proxy v13.11 APK Download – دانلود برنامه اشتراک گذاری اینترنت بدون فیلتر
نسخه جدید اصلی برای اندروید با لینک مستقیم + فیلم آموزش نحوه استفاده در دستگاه های مختلف

Every Proxy امکان می دهد تا اتصال اینترنت اندروید خود را به اشتراک بگذارید و در دستگاه های دیگر استفاده کنید. اگر یک اتصال VPN در دستگاه اندروید خود دارید که می خواهید آن را به اشتراک بگذارید، این یک برنامه مفید برای شما است. این همچنین برای هدایت ترافیک از طریق دستگاه اندروید شما قابل استفاده است. برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به روت بودن دستگاه نیست و می توانید پروتکل های Http، Https، Socks4 و Socks5 را مدیریت و هندل کنید. شما می توانید هات اسپات خود را طبق معمول وصل کنید سپس اتصال های http و https خود را از طریق Every Proxy پراکسی کنید. در ادامه بررسی مفصل تری خواهیم داشت:

عملکرد

برنامه Every Proxy ویژگی‌های مختلفی را برای کمک به کاربران برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین خود ارائه می‌دهد. از این برنامه می توان برای مرور اینترنت به صورت ناشناس با پنهان کردن آدرس IP کاربر و همچنین برای دسترسی به محتوای مسدود شده با مسیریابی ترافیک اینترنت از طریق یک سرور راه دور استفاده کرد. علاوه بر این، این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات پراکسی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند. به طور کلی، برنامه به خوبی طراحی شده و استفاده از آن آسان است، با رابط کاربری ساده و شهودی که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی به ویژگی های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

رابط کاربری و طراحی

طراحی برنامه تمیز و مدرن است، با یک رابط کاربر پسند که به راحتی قابل پیمایش است. صفحه اصلی برنامه یک نمای کلی سریع از وضعیت فعلی پروکسی و همچنین دسترسی به تنظیمات و سایر ویژگی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، این برنامه یک حالت تاریک ارائه می دهد که می تواند برای کاربرانی که طرح رنگ تیره تر را ترجیح می دهند مفید باشد. به طور کلی، طراحی اپلیکیشن Every Proxy کاملاً فکر شده و کاربرپسند است.

کارایی

از نظر عملکرد، برنامه Every Proxy با اتصال سریع و سرورهای پراکسی قابل اعتماد، عملکرد خوبی دارد. کاربران می توانند از میان انواع سرورهای مختلف واقع در سراسر جهان انتخاب کنند، که می تواند به بهبود عملکرد و دسترسی به محتوایی که ممکن است در منطقه آنها مسدود شده باشد کمک کند. با این حال، به دلیل ترافیک شبکه اضافی مورد نیاز برای مسیریابی ترافیک از طریق یک سرور راه دور، کاربران ممکن است هنگام استفاده از برنامه، سرعت اینترنت پایین تری را تجربه کنند.

حریم خصوصی و امنیت

برنامه Every Proxy با در نظر گرفتن حریم خصوصی و امنیت طراحی شده است و به کاربران محافظت بیشتری در برابر ردیابی و نظارت آنلاین ارائه می دهد. با مسیریابی ترافیک اینترنت از طریق یک سرور راه دور، این برنامه می تواند به مخفی کردن آدرس IP کاربر و جلوگیری از ردیابی فعالیت آنلاین آنها کمک کند. علاوه بر این، این برنامه ویژگی های پیشرفته ای مانند فیلتر HTTPS و تنظیمات رمزگذاری سفارشی را ارائه می دهد که می تواند به ارائه یک لایه امنیتی اضافی کمک کند.

به طور کلی با این برنامه مشکلاتی مانند موارد زیر را می تواند حل کرد

  • مشکل فیلتر بودن اپ استور توی سیستم عامل آی او اس (iOS) آیفون و آیپد
  • رفع تحریم یا کاهش پینگ بازی های کنسول پلی استیشن و ایکس باکس
  • تماشای یوتیوب و بقیه محتوای فیلتر شده روی تلوزیون های هوشمند بدون سیستم عامل اندروید سامسونگ و ال جی
  • رفع فیلتر گوگل پلی روی گوشی های اندرویدی و اندروید تی وی ها
  • و تمام دستگاه هایی که قابلیت نصب و تنظیم فیلترشکن و وی پی ان در آن ها وجود ندارد

آموزش نحوه استفاده از برنامه Every Proxy

اشتراک گذاری VPN موبایل با دیگر دستگاه ها
Every Proxy یک اپلیکیشن عالی برای به اشتراک گذاری VPN موبایل روی سایر دستگاه ها مانند کنسول، لپ تاپ، کامپیوتر، گوشی های اندروید و آیفون اپل است. به این صورت می توانید تحریم هایی که سرورها و وب سایت های مختلف بر روی آی پی ایران اعمال کرده اند را دور بزنید.

این برنامه گوشی شما را به یک شبکه محلی تبدیل می کند. برای انجام این کار ابتدا باید هر دو دستگاه به یک مودم وای فای متصل شوند.
(اگر مودم وای فای نداشتید گوشی را روی حالت هات اسپات (Hotspot) قرار دهید و سپس دستگاهی که قرار است از اینترنت وی پی ان استفاده کند را به هاتسپات خود وصل کنید).
به یک فیلترشکن معتبر متصل شوید و مطمئن شوید که به درستی روی گوشی شما کار می کند. سپس برنامه را فعال کنید.
– بعد به اپلیکیشن Every Proxy بروید و دکمه روبروی HTTP/HTTPS را فعال کنید.
– پس از روشن کردن دکمه مربوط، آی پی و پورت نمایش داده می شود.
– وقتی این قسمت را فعال کردید توجه داشته باشید که هر دو دستگاه به یک WiFi وصل باشند یا اگر وای فای ندارید از گوشی اندروید به عنوان هات اسپات استفاده کنید.

اشتراک گذاری VPN در آیفون
حالا اگر قصد دارید نت بدون فیلتر را با گوشی آیفون شیر کنید از قسمت تنظیمات وای فای و یا هات اسپاتی که به آن وصل شوید کنار تنظیمات وایفای، آیکون علامت تعجب را بزنید.
– به تنظیمات Proxy HTTP برید و آن را روی حالت Mamual قرار بدید
– حالا پورت و پروکسی که برنامه Every Proxy به شما داد را وارد کنید و ذخیره کنید.
– اکنون دیتای وی پی ان گوشی اندرویدی روی گوشی آیفون شما اجرا می شود.

اشتراک گذاری VPN در ویندوز 11 10 7 و …
به همین ترتیب برای استفاده از اینترنت بدون فیلتر گوشی روی کامپیوتر، از بخش تنظیمات ویندوز به Network Internet و بعد به قسمت پروکسی بروید و پروکسی ای که Every Proxy به شما داده است را وارد و ذخیره کنید.

اشتراک گذاری VPN موبایل روی کنسول بازی
برای استفاده از اینترنت فیلترشکن گوشی روی کنسول بازی خود نیز می توانید از بخش تنظیمات کنسول وارد Proxy Server شوید و آی پی و پورتی که برنامه Every Proxy به شما داده است را در بخش Address و Port Number وارد کرده مراحل را طی کنید و ذخیره کنید.

در پایان اگر نیاز به راهنمایی بیشتر برای نحوه کار با این برنامه را داشتید می توانید برای آموزش Every Proxy از سایت سازنده آن به آدرس http://www.everyproxy.co.uk دیدن کنید و یا ویدئوی آموزش آن را از بخش دانلود همین صفحه دریافت نمایید.


تغییرات نسخه جدید

Google Pay

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی6 اسفند 1402
📦 حجم8/3 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 7.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی ابزارها
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.