صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی Toca Life World 1.86 توکا بوکا + مود هک شده بی نهایت

دانلود بازی Toca Life World 1.86 توکا بوکا + مود هک شده بی نهایت

4.2
758 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
28 فروردین 1403

دانلود بازی Toca Life World 1.86 توکا بوکا + مود هک شده بی نهایت

Toca Life World: Build a Story v1.86 APK + MOD Download – دانلود بازی دنیای زندگی توکا بوکا برای اندروید
نصب رایگان نسخه جدید اصلی + مود هک شده (باز بودن قفل تمام نقشه ها، خانه ها، اثاثیه و شخصیت ها) با لینک مستقیم

Toca Life World یک بازی ویدیویی فوق‌العاده برای تمام سنین از بچه‌های کوچک گرفته تا بزرگسالان است. دنیای خود را بسازید و هر داستانی را که دوست دارید بازی کنید. این بازی نسبتاً شبیه به دیگر عناوین این سبک مانند Miga Town است. اکنون شما این شانس را دارید که هر چیزی را که می خواهید در یک دنیای فانتزی کامل بسازید. با انبوهی از اسباب بازی های مختلف برای بازی و فعالیت هایی که باید کشف کنید. همه این ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

در بازی Toca Life World شما به یک دنیای تصادفی که توسط کامپیوتر ساخته شده است می رسید که به طور خاص برای شما ساخته شده و منحصر به فرد است. به زودی به خانه‌تان که با گروهی از دوستانتان در آن زندگی می‌کنید، برخورد خواهید کرد. سپس، می‌توانید از مغازه‌ها دیدن کنید، در رستوران‌ها غذا بخورید، به پارک‌های مختلف بروید و خیلی چیزهای دیگر. علاوه بر این ها، درست مانند MigaTown، هر قسمت از محیط اطراف شما برای تعامل و لذت بردن شما در آنجا قرار دارد. حتی می‌توانید با مخلوط کردن چیزهایی که برمی‌دارید و نگه می‌دارید، اقلام جدیدی بسازید. به عنوان مثال، اگر گوجه فرنگی و اسپاگتی بخرید، یک غذای خوشمزه از ماکارونی تهیه می کنید. اگر مقداری برنج و ماهی تازه را کنار هم بریزید، سوشی خواهید داشت که یک غذای ژاپنی معروف است!

وقتی به خانه رسیدید، حتی اگر می‌بینید که هم اتاقی‌های دیگری هم در فضای شما هستند، شما هنوز هم می‌توانید شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید و وارد آن شوید. صرف نظر از این، شما همچنان می توانید همه چیز را هر طور که می خواهید تغییر دهید. به همین ترتیب، می‌توانید تمام مبلمان را جابه‌جا کنید تا خانه جدیدتان زیباتر شود و آن‌ها را به هر شکلی که فکر می‌کنید سفارشی کنید. جالب‌تر این است که، برای مثال، اگر به مغازه‌ای بروید و سپس به خانه بروید، وقتی از درب ورودی خود عبور می‌کنید، چیزهایی که خریده‌اید همچنان در دستان شما خواهند بود. دقیقا مثل زندگی واقعی. به لطف Toca Life World می توانید یک زندگی فانتزی مجازی لذت بخش را با انواع جزئیات سرگرم کننده داشته باشید.

می‌توانید از Bop City، یک منطقه شهری پر جنب و جوش با 8 مکان مختلف مانند آرایشگاه، مرکز خرید و فودکورت یا حتی یک آپارتمان دیدن کنید. این یک مکان عالی برای شروع ساختن دنیای خودتان است! اگر قبلا با بازی های سری Toca Life بازی کرده اید این عالی است! وقتی Toca Life World را نصب کنید، به شما امکان می دهد همه این موارد را در این بازی در کنار هم داشته باشید. سپس می‌توانید مکان‌ها و شخصیت‌ها را هر طور که می‌خواهید ترکیب کنید و تطبیق دهید.

اگر مکان های بیشتری می خواهید، عالی است. Toca Life World فروشگاهی دارد که در آن بیش از 100 مکان، 500 شخصیت و 500 حیوان خانگی برای خرید در دسترس است. با قیمت های مختلف از کم تا زیاد، می توانید تصمیم بگیرید که مقدار کم یا زیاد از آنها را برای خود اضافه کنید. این بازی همیشه با مکان‌ها، شخصیت‌ها و کارهای دیوانه‌وار بیشتری به‌روزرسانی می‌شود. برای اضافه کردن اقلام جدید به دنیای خود، نیازی به خرید در فروشگاه ندارید. برای دریافت هدایای شگفت انگیز منحصر به فرد، هر هفته دوباره به بازی سر بزنید.

Toca Life World یک بازی فوق‌العاده با گرافیک خارق‌العاده و امکانات تقریباً بی‌نهایت در زمینه ساخت و بازی کردن تقریباً با هر چیزی است که فکرش را بکنید. شما می توانید نسخه جدید این بازی پرطرفدار را با لینک مستقیم از سایت اندرویدگذر دانلود کنید. همچنین می توانید نسخه مود هک شده بی نهایت و بدون قفل بازی توکا لایف را نیز به صورت جداگانه دریافت کنید.


تغییرات نسخه جدید

There’s something, well lots of things on their way to Toca Life World! For anyone with a bug for home designing, you’ll love the Y2K Loft in Home Designer – after all, you can never have too much neon! And to celebrate series 2 POV coming every Saturday, we’ll be dropping special gifts in the Post Office for each episode! Want more gifts? For Earth Day we’ll also be giving away what might look like trash, but really it just needs a bit of fixing – look out for our DIY gifts!

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی28 فروردین 1403
📦 حجم0/6 گیگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.1 و بالاتر
⭐ امتیاز4.2 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی شبیه ساز
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

پاسخ Arta 11 اسفند 1402

خیلی خوبه تنها سایتی هست که نسخه ی مود رو آخرین ورژن داره فقط چرا برایم وسایل هارو نمیاره چی کارش کنم؟؟

پاسخ شقایق دلپاک 4 شهریور 1402

توکا واقا بازی خوبیه
و خیلی زیر نظرمن قرار گرفت😬😁

پاسخ کیانا 28 تیر 1402

بسیار عالی

پاسخ زینب 27 خرداد 1402

از شما و سایت اندروید گذر بسیار ممنونم

پاسخ ستاره 24 فروردین 1402

خوب هست ممنون