صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
AetherSX2 – بهترین شبیه ساز PS2 (پلی استیشن 2) برای اندروید

AetherSX2 – بهترین شبیه ساز PS2 (پلی استیشن 2) برای اندروید

4.7
298 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
22 اسفند 1401
دسته بندی
بازی اندروید » تفننی

AetherSX2 – بهترین شبیه ساز PS2 (پلی استیشن 2) برای اندروید

AetherSX2 v1.4-3064 APK Download – دانلود بهترین شبیه ساز پلی استیشن 2 برای اندروید
نسخه اصلی کاملا رایگان و بدون تبلیغات

AetherSX2 یک شبیه ساز کنسول PS2 برای اندروید است. AetherSX2 بهترین راه برای اجرای بازی های پلی استیشن ۲ در گوشی موبایل و تبلت اندروید شماست. این برنامه کاملا رایگان و همچنین سریع ترین است. من چند آزمایش انجام دادم تا ببینم چه بازی هایی کار می کنند و چه بازی هایی کار نمی کنند و نتایج به طور شگفت انگیزی عالی بودند. در حال حاضر برای استفاده از AetherSX2، همچنان به یک گوشی هوشمند با مشخصات قوی نیاز دارید. من نسخه اصلی Ratchet & Clank، Need for Speed: Underground 2 و The Simpsons: Hit & Run را روی OnePlus 9 Pro با اندروید 12 تست کردم.

AetherSX2 بهترین شبیه ساز PS2 برای اندروید

واقعاً فقط دو شبیه‌ساز جایگزین برای شبیه‌سازی پلی‌استیشن 2 در اندروید وجود دارد. یکی Play، شبیه‌ساز سطح بالایی که برای اجرا به بایوس نیاز ندارد، و دیگری PCSX2 است. در حالی که AetherSX2 از کد PCSX2 استفاده می کند، توسعه دهندگان PCSX2 تمام ویژگی های خوب آن را به همراه امکانات بهتر دیگر به AetherSX2 داده اند. ویژگی های عالی فراوانی در این برنامه وجود دارد، از جمله مقیاس بندی وضوح داخلی، حالت های ذخیره، طرح بندی های کنترل مختلف و موارد دیگر.

سخت افزار مورد نیاز برای AetherSX2

توسعه‌دهنده AetherSX2 توصیه می‌کند که گوشی شما دارای پردازنده اسنپدراگون 845 یا بهتر باشد. آنها به طور خاص می گویند که شما به چهار هسته CPU بزرگ (Cortex-A75 یا بالاتر) نیاز دارید.

از نظر پردازنده گرافیکی، توسعه‌دهنده می‌گوید گرافیک Adreno عملکرد بهتری نسبت به پردازنده‌های گرافیکی Mali یا PowerVR موجود در پردازنده‌های Mediatek، HiSilicon و Samsung Exynos ارائه می‌دهد. اگر گوشی موبایلی دارید که از پردازنده گرافیکی Mali (به عنوان مثال، Exynos، Kirin یا Mediatek) استفاده می‌کند، باید به گزینه رندر گرافیک Vulkan پایبند باشید، زیرا به طور کلی سریع‌تر از OpenGL است. در مجموع، برخی از بازی ها ممکن است با OpenGL بهتر عمل کنند.

با این حال، اگر یک گوشی میان رده دارید، نگران نباشید، زیرا عملکرد هر بازی نسبت به بازی دیگر متفاوت است. بنابراین بازی های سه بعدی با گرافیک پیشرفته ممکن است روی دستگاه های پایین رده کار نکنند، اما بازی های دو بعدی می توانند به خوبی کار کنند. برخی از کاربران گزارش می‌دهند که گوشی‌هایی با پردازنده های میان رده، مانند اسنپدراگون 665، اسنپدراگون 720G، اگزینوس 9611 و هلیو جی 80 برخی از بازی‌ها را به خوبی اجرا می‌کنند – اگرچه ممکن است برای دریافت نتایج قابل بازی نیاز به تغییر تنظیمات داشته باشید.

یکی از نیازهای سخت افزاری این است که شما به یک پردازنده 64 بیتی و یک نسخه 64 بیتی اندروید نیاز دارید. این مورد باعث می شود که گوشی های مربوط به سال 2014 یا قبل از آن نتوانند از این برنامه استفاده کنند. به طور کلی، اگر تنظیمات مختلف را تغییر داده اید و یک بازی هنوز به درستی روی گوشی تان اجرا نمی‌شود (مخصوصاً روی سخت‌افزار اقتصادی)، یا باید منتظر بروزرسانی این اپلیکیشن باشید یا بپذیرید که بازی‌های مورد نظر شما روی گوشی شما کار نمی‌کنند.

آموزش AetherSX2 ؛ تنظیمات و راه اندازی

پس از نصب AetherSX2، قبل از اینکه بتوانید بازی کنید، به دو چیز نیاز دارید؛ بایوس PS2 (فریمور [firmware] ای که با کنسول اصلی عرضه می‌شود) و ISO یا رام PS2. برنامه AetherSX2 دارای یک مرحله راه‌اندازی برای انجام کارها است که به شما امکان می‌دهد پروفایل‌های سازگاری متفاوتی را تنظیم کنید («بهینه/ایمن» اگر دستگاهی میان رده یا رده بالا دارید، «سریع/ناایمن» اگر می خواهید بیشترین سرعت را داشته باشید). بایوس دانلود شده را برای استفاده انتخاب کنید و دایرکتوری حاوی رام/ISO های دانلود شده PS2 خود را انتخاب کنید.

همچنین می توانید به دکمه منو > تنظیمات برنامه (App Settings) > بایوس (BIOS) بروید تا بایوس را به این روش اضافه کنید. اگر در مرحله راه اندازی فراموش کرده اید که مسیر بازی ها را اضافه کنید، می توانید این کار را از طریق دکمه منو > App Settings (تنظیمات برنامه) > Game List (لیست بازی) > آیکون + انجام دهید.

کنترل های AetherSX2

شما می توانید از کنترل های صفحه لمسی برای AetherSX2 استفاده کنید، اما این برنامه امولاتور PS2 از گیم پدها (مانند بلوتوث و USB-C) نیز پشتیبانی می کند. ما یک کنترلر فیزیکی را برای عناوین سریع‌تر مانند بازی‌های اکشن، مسابقه‌ای و پلتفرمرها توصیه می‌کنیم.

دانلود بایوس AetherSX2

برای دانلود بایوس PS2 برای اندروید می توانید به سایت هایی که به طور ویژه برای این موضوع فعالیت می کنند مراجعه کنید. برای این کار کافیست عبارت “download ps2 bios” را در گوگل جستجو کنید تا این سایت ها را پیدا کنید و بازی های مورد نظر خود را از آنجا دانلود کنید.


تغییرات نسخه جدید

Update name and contact to reflect new developer.
Update in-app links.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی22 اسفند 1401
📦 حجم20/0 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 8.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.7 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی تفننی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.