صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی BlitZ: Rise of Heroes 1.12.15 برای اندروید

دانلود بازی BlitZ: Rise of Heroes 1.12.15 برای اندروید

4.3
38 رأی
آنلاین
تاریخ بروزرسانی
29 فروردین 1403

دانلود بازی BlitZ: Rise of Heroes 1.12.15 برای اندروید

BlitZ: Rise of Heroes v1.12.15 APK Download – دانلود بازی برای اندروید
نسخه معمولی اصلی رسمی + تریلر گیم پلی بازی

در بازی BlitZ: Rise of Heroes وارد دنیای نقش آفرینی (RPG) فانتزی شوید و یک تیم قدرتمند بسازید. یک عرصه مبارزه موبایل جدید پر از قهرمانان شجاع از راه رسیده است! جنگجوی افسانه ای خود را احضار کنید، برای پیروزی بجنگید و به شیوه خود برای رسیدن به شکوه حکمفرمایی کنید! خود را در صدها ساعت داستان غرق کنید. از نبردی سریع با جلوه‌های ویژه هیجان‌انگیز، جلوه‌های صوتی فوق‌العاده و امتیازهای آسیب دارای پاداش لذت ببرید، همه اینها با پس‌زمینه‌های خیره‌کننده همراه شده‌اند. تجربه کسب کنید، مهارت های جدید بیاموزید و دنیای آستریا را فتح کنید. BLITZ: Rise of Heroes همچنین یک RPG فانتزی آیدِل (idle) با حالت نبرد خودکار است. حتی اگر آفلاین باشید، قهرمانان شما همچنان برای شما می جنگند!

تیم خود را در این نبردهای 6 در مقابل 6 بازیکن ایجاد کنید و شاهد گسترش استراتژی خود در میدان نبرد باشید. هرچه جلوتر بروید، مبارزات سخت‌تر و پاداش‌ها ارزشمندتر می‌شوند. هر نبرد RPG در این بازی یک دوئل هیجان انگیز است! ده ها رئیس شرور را برای غارت بیشتر، تجهیزات قدرتمند و شکوه شکست دهید. تشکیلات پیروز خود را برای کسب غنائم و تسلط بر این دنیای فانتزی مستقر کنید و به افسانه واقعی BLITZ: Rise of Heroes تبدیل شوید! شخصیت های خود را از ابتدا بسازید. به افراد استخدام شده آموزش دهید، آنها را ارتقا دهید، مهارت ها را توسعه دهید، از بهترین سلاح ها استفاده کنید و تجهیزات شگفت انگیزی دریافت کنید. جنگجویان را بفروشید یا بخرید یا حتی قهرمانان تکراری را در Heavenly Forge حذف کنید! جنگجویان را به عنوان پاداش برای پیروزی ها دریافت کنید یا آنها را با جنگ سالاران قدرتمندتر مبادله کنید. فاتحان ماهر را برای نبرد با نیروهای تاریکی در این عرصه نبرد رعد آسا آماده کنید. تاکتیک های عالی بازی را توسعه دهید. باشد که جنگ شوالیه های قدرتمند نشان دهد که چه کسی قوی ترین است. در سایت اندرویدگذر همیشه می توانید نسخه جدید بازی BlitZ: Rise of Heroes را با لینک مستقیم دانلود کنید. آخرین ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های بازی ظهور قهرمانان بلافاصله پس از انتشار در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود نصب کنید.


تغییرات نسخه جدید

The game is now even more optimized for much smoother gameplay!

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی29 فروردین 1403
📦 حجم176/9 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.3 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی نقش آفرینی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.