صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی Broyalty. RPG Castle. Strategy 1.17.04 برای اندروید

دانلود بازی Broyalty. RPG Castle. Strategy 1.17.04 برای اندروید

4.4
15 رأی
آنلاین
تاریخ بروزرسانی
25 بهمن 1401

دانلود بازی Broyalty. RPG Castle. Strategy 1.17.04 برای اندروید

Broyalty v1.17.04 APK Download – دانلود بازی دفاع از قلعه برای اندروید
نسخه جدید معمولی رسمی + تریلر گیم پلی بازی

در بازی Broyalty قرون وسطی در انتظار شماست! این یک بازی نقش آفرینی (RPG) همراه با نبرد تاج و تخت PVP و دفاع از قلعه به سبک کاسلوانیا است. بدون هیاهو، قلعه خود را در جهان بسازید، جایی که یک شوالیه، یک شاهزاده خانم، یک پادشاه، یک عرصه نبرد و یک قلعه با هم به صورت مسالمت آمیز وجود دارند. از نبرد استراتژیک، حمله به قلعه و دفاع از تاج و تخت لذت ببرید. قلعه بسازید، بیکار نمانید و بجنگید! برای رسیدن به شکوه و افتخار قیام کنید؛ اجازه دهید پادشاهی شما ارتش بزرگی را که سزاوارش است داشته باشد. برای نجات شاهزاده خانم، ارتش خود را در جنگ هدایت کنید.

نبرد پادشاهی قرون وسطایی آغاز شده است! یک استراتژی توسعه دهید، در دنیای جادویی Broyalty به یک پادشاه تبدیل شوید. یک پناهگاه قرون وسطایی بسازید، ارتشی از شوالیه های نجیب را جمع آوری کنید، نیروها و شخصیت های خود را ارتقا دهید و از پادشاهی خود محافظت کنید! از ترس سقوط امپراطوریتان در پناهگاه خود پنهان نشوید، برای دفاع از قلعه خود و نجات شاهزاده خانم، بر دشمنان خود پیروز شوید! در عرصه نبرد مبارزه کنید، با اجنه (گابلین ها)، ترول ها (غول ها) و دیگر موجودات ساختگی روبرو شوید. درگیر نبرد با جادوگران، مجوسیان، ساحران و مبارزان قدرتمند شوید، ماموریت ها را کامل کنید، قلعه خود را ارتقا دهید و جوایز سخاوتمندانه دریافت کنید.

خیلی ها نمی توانند در این دنیا زنده بمانند. بقای شما در تعادل بین زندگی و مرگ است! این یک چالش واقعی است، یک آخرالزمان قرون وسطایی، و پادشاه در خطر است. شما در شرف مواجهه با جنگ و نبرد هستید و به یک پناهگاه امن نیاز دارید. هر کسی می تواند حمله کند، از جمله زامبی ها، گروه های دشمن، یا یک امپراتور خارجی! یک قلعه تسخیر ناپذیر در پادشاهی شما، قبیله تان را در این ماموریت بقا نجات خواهد داد! حالا شما پادشاه یک قلعه قرون وسطایی هستید. دفاع از قلعه بر عهده شماست. به یاد داشته باشید که بازی های استراتژیک نیاز به توجه زیادی به جزئیات دارند. منابع معدن را استخراج کنید و ارتش خود را برای شکست دادن دشمنان ارتقا دهید. اسلحه بخرید، سربازان خود را آموزش دهید، استراتژی توسعه دهید و قبل از شروع نبرد در مورد تاکتیک های خود فکر کنید.

پیروزی هرگز آسان نیست. مراحل بازی را تمام کنید، در سراسر جهان ها سفر کنید، ماموریت های جدید را کشف کنید و وارد جنگ های جدید شوید. در دوران تاریکی در جنگ پادشاهی پیروز شوید. در این بازی بقا از وقوع آخرالزمان جلوگیری کنید. برای زنده ماندن یک پناهگاه یا قلعه بسازید و تیم شما هرگز شما را فراموش نخواهد کرد. از قلعه رویاهای خود دفاع کنید و شاهزاده خانم را نجات دهید! در سایت اندرویدگذر همیشه می توانید نسخه جدید بازی Broyalty را با لینک مستقیم دانلود کنید. آخرین ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های این بازی بلافاصله پس از انتشار در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود نصب کنید.


تغییرات نسخه جدید

– Let us introduce - the Dueling Arena! Defeat your opponents in PVP and earn valuable rewards!
– Upgrade your warriors with Scrolls! Improve fighters characteristics to create your own unique squad!
– Changes in Tournament. Limited number of attempts per day. Leaderboards and Shop are now available only in the Duelling Arena.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی25 بهمن 1401
📦 حجم188/6 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.4 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی نقش آفرینی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.