صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena 1.9.2 شادو فایت آرنا اندروید

دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena 1.9.2 شادو فایت آرنا اندروید

4.5
60 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
30 فروردین 1403

دانلود بازی Shadow Fight 4: Arena 1.9.2 شادو فایت آرنا اندروید

Shadow Fight 4: Arena v1.9.2 APK Download – دانلود بازی شادو فایت آرنا برای اندروید
نسخه معمولی اصلی و رسمی + تریلر گیم پلی بازی

Shadow Fight 4: Arena – در یک بازی مبارزه ای چند نفره جدید، به قهرمان مبارزه سایه ها تبدیل شوید! در این بازی مبارزه ای آنلاین رایگان سه بعدی با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. در مبارزات PVP دو نفره رقابت کنید یا برای سرگرمی با دوستان در نزاع و جدال شرکت کنید یا به صورت آفلاین در برابر ربات های هوشمند بازی کنید. به قلمرو نینجا خوش آمدید! در بازی شادو فایت 4 آرنا، گرافیک سه بعدی (3D) سطح بالا و انیمیشن های واقع گرایانه در کنار هم قرار می گیرند تا بهترین اکشن جنگی حماسی را به شما ارائه دهند. قهرمان خود را مانند بهترین بازی های مبارزه ای کلاسیک کنترل کنید و تجربه نبرد در سطح کنسول را در دستگاه تلفن همراه خود داشته باشید.

تیمی متشکل از 3 قهرمان بسازید و در حالت چند نفره آنلاین به نبرد بپردازید. تنها در صورتی در یک مبارزه پیروز می شوید که بتوانید تمام قهرمانان حریف را در یک نبرد حماسی شکست دهید. یا به صورت آفلاین با ربات های پیشرفته مبارزه کنید! اگر از یکنواختی بازی Mortal Kombat یا بازی Injustice خسته شده اید، این بازی برای شما مناسب است! تیمی از بهترین جنگجویان، سامورایی ها و نینجاها بسازید. همه قهرمانان که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فردی هستند را جمع آوری کنید و ارتقا دهید. شما می توانید قابلیت های آنها را تغییر دهید و با سبک خود تنظیم کنید. به مراحل بعدی بروید و استعدادهای فوق العاده نینجا را باز کنید و مانند ناروتو شوید! استعدادهای برتر را که متناسب با سبک بازی شما هستند انتخاب کنید، آنها را تغییر دهید و برای افزایش میزان پیروزی خود امتحان کنید. تصمیم بگیرید که کدام سبک سرگرم کننده ترین است!

هر ماه یک فصل جدید شروع می شود – صندوق ها و سکه های رایگان برای برنده شدن دریافت کنید. اشتراک به شما امکان می دهد به اقلام ظاهری ممتاز دسترسی داشته باشید و به شما امکان می دهد کارت های جایزه رایگان را بدون تبلیغات جمع آوری کنید. ببینید که بهترین بازیکن Shadow Fight کیست: یک دوست را به یک دوئل PvP دعوت کنید. یک دعوت نامه بفرستید یا به دوستی بپیوندید که در حال بازی است – می توانید تمرین جدی انجام دهید یا فقط یکدیگر را شکست دهید! همچنین می توانید برای آموزش مهارت های خود، ربات های پیشرفته را به صورت آفلاین شکست دهید! یادگیری این بازی (که به شادو فایت 4 نیز شناخته می شود) آسان است، اما برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی در حالت چند نفره، باید ویدیوهای آموزشی را تماشا کنید، با دوستان خود تمرین کنید و بخشی از جامعه فعال بازی باشید. برای جوایز و تجربیات جدید جالب وارد مسابقات شوید. موقعیت برتر جوایز فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد، اما چند باخت باعث می شود که شما از صفحه رقابت خارج شوید. وارد مسابقات دیگری شوید تا دوباره برای پیروزی بجنگید!

از زمانی که بازی Shadow Fight 2 منتشر شد، بسیاری از مردم می خواستند بازی های PvP را روی موبایل انجام دهند. شادو فایت آرنا این رویا را محقق کرد. این یک بازی اکشن برای همه است. اگر به آن علاقه دارید، می‌توانید برای رتبه بندی با هم مبارزه کنید، و وقتی به استراحت نیاز دارید، می‌توانید آفلاین بازی کنید و فقط برای سرگرمی بجنگید. این به شما احساس یک نینجا حماسی را می دهد. در این صفحه همیشه می توانید نسخه جدید بازی Shadow Fight Arena را با لینک مستقیم از سایت اندرویدگذر دانلود کنید. ما آپدیت و بروزرسانی های جدید بازی شادو فایت آرنا را همزمان با انتشار از گوگلی پلی دریافت می کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت خود نصب کنید.


تغییرات نسخه جدید

A major update including social features is available now!

It contains:

- Player profile — inspect detailed profile stats and check out other players’ profiles;

- Friends & Duels — add friends and challenge them to duels;

- Journal & Match Replays — look through the latest matches in the journal and watch their replays;

- Privacy settings — choose which information is shared with other players;

- Various improvements and fixes.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی30 فروردین 1403
📦 حجم198/4 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.1 و بالاتر
⭐ امتیاز4.5 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی نقش آفرینی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

پاسخ آریا رحمتی 20 بهمن 1402

با سلام، بازی آفلاین می باشد؟ شما تست کردین؟ من فکر کنم بازی آنلاین هست….
ممنون میشم پاسخ سریع بدین ممنون💙

پاسخ AndroidGozar 20 بهمن 1402

سلام. طبق توضیحات سازنده به صورت آفلاین هم قابل اجراست.