صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.1.60 + مود هک شده بی نهایت

دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.1.60 + مود هک شده بی نهایت

4.5
202 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
14 فروردین 1403

دانلود بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme 1.1.60 + مود هک شده بی نهایت

RACE: Rocket Arena Car Extreme v1.1.60 APK Download – دانلود بازی مسابقه ماشین سواری آفرود برای اندروید
نسخه اصلی جدید + مود هک شده (الماس و پول بی نهایت) + تریلر گیم پلی بازی

RACE: Rocket Arena Car Extreme از بهترین بازی های مسابقات آفرود پر هیجان است. درگیر بهترین نبردهای مسابقه سه بعدی شوید، موشک شلیک کنید و از سپر محافظ برای مقابله با حمله دشمن استفاده کنید. برای بنده شدن استفاده از نیترو بوست الزامی است! در حالی که پای خود را روی پدال گاز فشار می دهید، توربو جمع آوری کنید و همه ماشین های مسابقه دیگر را پشت سر بگذارید. در حالی که دریفت می کنید، درگ انجام می دهید، از دست اندازها عبور می کنید، تصادف می کنید، شتاب گیری می کنید و سبقت می گیرید تا بنده شوید، در طول مسیر باید تصمیم های درستی بگیرید.

ماشین های هیولا، موتورهای در حال غرش، لاستیک های داغ، تصادف های خسارت آفرین، و مهم تر از همه سرعت! R.A.C.E. – Rocket Arena Car Extreme پر از انفجارهای حماسی، تخریب و افکت های جذاب است. نیترو را فشار دهید – حتی آدرنالین بیشتری دریافت کنید و اجازه دهید دشمنانتان گرد و غباری که به راه انداخته اید را استنشاق کنند. تغییر روز و شب، تابلوهای نئونی و شیرین کاری ها هرگز نمی گذارند شما خسته شوید. اگر دوست دارید با گرافیک زیبا و بدون ترمز کردن بازی کنید، این بازی ماشین مسابقه ای انتخاب درست شماست! برای بهبود کیفیت و روان بودن گیم پلی می توانید تنظیمات گرافیکی را تغییر دهید.

در نبردهای میدان رقابت شرکت کنید و مستقیماً وارد یک اکشن واقعی شوید. دشمنان خود را در میدان دربی شکست دهید و با آنها در تله های آتش، اره برقی و سایر موانع مخرب مسابقه دهید. این بازی مسابقه ای مانند یک فیلم اکشن واقعی است! بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme یک کوکتل سوزان از مسابقات بقا و نبردهای روی چرخ است. در نبردهای دوره های مختلف تاریخی شرکت کنید! هیجان رانندگی در زیر صخره های شیب دار را تجربه کنید و از طوفان های شن دور شوید. خرابه های مصر باستان و دیگر شگفتی های جهان را کاوش کنید. پای خود را در جاده خشم بگذارید تا آنچه را که بیشتر دوست دارید را پیدا کنید. برای هر نبرد ماشین مناسب را انتخاب کنید. رانندگی دیوانه وار و خطرناک در این بازی مسابقه ای چیز خوبی است زیرا برای شکست دادن دشمنان خود به ریسک هایی نیاز است. اسلحه ای را به دلخواه انتخاب کنید: موشک، بمب، مسلسل و سلاح های الکتریکی مختلف. زمان را کاهش دهید و دشمنان را سریع از بین ببرید. ذهنیت برنده خود را مهار کنید و دسته ای از موشک های کروز را به سمت باندهای مسابقه شیطانی در مسیر مسابقه هدایت کنید.

در مسابقات پر از اکشن و هیجان پیروز شوید و برای جمع آوری بهترین ماشین مسابقه آفرود خود جوایزی را کسب کنید. از وسایل نقلیه ای که در دسترس شماست نهایت استفاده را ببرید. ماشین های عضلانی آمریکایی، کلاسیک اروپایی و وسایل نقلیه دریفت ژاپنی را در این بازی خواهید یافت! هر ماشین مجهز به همه چیزهایی است که می توانید برای وارد کردن حداکثر آسیب به حریفان خود نیاز داشته باشید. آن هیولاهای چرخ دار با هر شرایط بیرون از جاده کنار می آیند. آنها در مسیر خشم خود آسفالت را ذوب خواهند کرد. در سیستم ارتقائ ماشین ها، هر وسیله نقلیه می تواند تا سطح 30 بالا رود. هنگامی که یک وسیله نقلیه به سطوح 10، 20 و 30 می رسد، کیت های بدنه منحصر به فردی به دست می آورد که عملکرد مسابقه و نبرد را حتی بیشتر بهبود می بخشد. همچنین می توانید در مورد کنترل های مورد نظر خود تصمیم بگیرید، بین پنج نوع کنترل انتخاب کنید تا تصمیم بگیرید که کدام روش بازی برای برنده شدن در مسابقات جنگی دیوانه کننده مناسب تر است.

مسابقه ماشین های هیولا بی پایان است و هیچ سیستم انرژی برای متوقف کردن سرگرمی شما وجود ندارد! آیا تا به حال به این فکر کرده اید که باک پر است یا نیمه خالی؟ نگرش مثبت در این بازی اکشن حاکم است و باک ماشین شما همیشه پر است. نیازی نیست چندین ساعت منتظر بمانید تا سوخت ماشین شما به حالت اول برگردد. شما همیشه می توانید بدون هیچ محدودیتی گاز بدهید و شتاب بگیرید! برای نبرد برای کسب رتبه آماده شوید. بسیاری از بازیکنان برای تبدیل شدن به اولین نفر و گرفتن جایزه اصلی که عنوان قهرمان تمام دوران است، مبارزه می کنند. از موسیقی به طور اختصاصی طراحی شده لذت ببرید تا هیجان سرعت تماشایی و رقابت انفجاری را در طول مسابقات احساس کنید. همچنین این بازی دارای گرافیک سه بعدی واقع بینانه است که می توانید بهبود کیفیت و روان بودن گیم پلی آن را در تنظیمات انجام دهید.

این بازی دارای چهار حالت بازی مسابقه ای است:
– Battle Arena – مسابقه سبک بتل رویال
– Career – رقابت مسابقه حرفه ای
– Battle Racing – حالت ویژه وسایل نقلیه مسابقه ای
– Tournaments – مسابقه برای بزرگترین جوایز

جدیدترین آپدیت و بروزرسانی های بازی RACE: Rocket Arena Car Extreme همزمان با انتشار در گوگل پلی در سایت اندرویدگذر قرار داده می شود و شما همیشه می توانید نسخه جدید این بازی ماشین سواری هیجان انگیز و فوق العاده را با لینک مستقیم از همین صفحه دانلود کنید و بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود نصب کنید. این بازی بصورت آفلاین نیز قابل اجرا است.


تغییرات نسخه جدید

Thanks for playing our game! This huge update we made for you includes the following:
- New Season Battle Pass
- New customization
- New missions
- Performance improvements
- Bug fixes

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی14 فروردین 1403
📦 حجم176/1 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.1 و بالاتر
⭐ امتیاز4.5 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی مسابقه ای
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.