صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود MyHeritage Pro 6.2.29 برنامه ساخت شجره نامه اندروید

دانلود MyHeritage Pro 6.2.29 برنامه ساخت شجره نامه اندروید

4.3
2412 رأی
تاریخ بروزرسانی
26 دی 1401

دانلود MyHeritage Pro 6.2.29 برنامه ساخت شجره نامه اندروید

MyHeritage – Family tree, DNA & ancestry search Premium v6.2.29 – دانلود برنامه ساخت شجره نامه برای اندروید
نسخه آنلاک مود هک و کرک شده پرمیوم و کامل برنامه | برنامه زنده کردن مردگان !

MyHeritage Pro برنامه ای برای ساخت یک شجره نامه خانوادگی و مشخص کردن اصل و نسب می باشد. اپلیکیشن MyHeritage تاریخچه خانوادگی شما را درست در دسترس شما قرار می دهد. این برنامه با استفاده از تکنولوژی دیپ فیک قادر است به عکس های قدیمی درگذشتگان و اجداد شما جان بخشیده و آنها را متحرک کند. قابلیت جدید این اپلیکیشن می تواند با کمک هوش مصنوعی عکس های قدیمی شما را زنده کند. برنامه MyHeritage با اسکن دقیق چهره افراد در عکس های قدیمی می تواند چشم ها و دهان و سایر اجز ای صورت آنها را به حرکت در آورده تا شما اکنون بتوانید ویدئویی از آنها را مشاهده کنید. قابلیت دیپ نوستالژیا در حال حاضر دارای 10 انیمیشن مختلف است که می توانید آنها را بر روی تصاویر قدیمی خود امتحان کنید. شما می توانید افکت های مختلف را به سرعت و به آسانی روی عکس های قدیمی خود قرار دهید و در نهایت از آنها خروجی بگیرید. در واقع اپلیکیشن MyHeritage یک برنامه شجره نامه است که قابلیت های مفید و مختلفی در این زمینه را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اپلیکیشن MyHeritage به کمک هوش مصنوعی می‌تواند بستگان شما را شناسایی کرده و به شما بابت پیوستن به شجره‌نامه پیشنهاد بدهد. البته امکان جستجوی دستی هم وجود دارد و به لطف اسناد تاریخی می‌توانید به اطلاعات بسیار خوبی درباره اجداد و نیاکان خود برسید. برنامه MyHeritage یک خدمت بسیار جالب دیگر هم دارد که در ایران نمی‌شود به آن دسترسی داشت، آن هم درخواست ارسال کیت‌های تست DNA برای تعیین ریشه‌های نژادی است. بعد از گرفتن تست با کیت (که نمونه‌برداری از بزاق و تقریبا مشابه تست کروناست) اپلیکیشن با استناد به اطلاعاتی که دارد می‌تواند به شما بگوید که ریشه نژادی شما به چه کشورها یا قومیت‌هایی بر می‌گردد و با تکیه بر همین موارد اقوام گمشده یا خانواده‌هایی که نمی‌دانستید قوم و خویش شما هستند را هم برایتان پیدا کند. در کنار این موارد یکی از کاربردهای دیگر این اپ روتوش دقیق تصاویر قدیمیست که با دقت خوبی هم کار را انجام می‌دهد. با مراجعه به قسمت Photos می‌توانید ضمن دسترسی به انیمیشن‌های DeepNostalgia، از ابزار مخصوص روتوش و ارتقای خودکار تصاویر قدیمی (از جمله رنگی کردن عکس‌های سیاه و سفید) هم نهایت بهره را ببرید.


تغییرات نسخه جدید

New! AI Time Machine™: Picture yourself throughout history and create stunning AI avatars. The results will blow your mind!

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی26 دی 1401
📦 حجم118.1 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.3 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی کتاب و مرجع
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.