آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
Wiser – Simple Launcher 1.30.8 دانلود لانچر ساده

Wiser – Simple Launcher 1.30.8 دانلود لانچر ساده

4.0
88 رأی
تاریخ بروزرسانی
27 اردیبهشت 1394

Wiser – Simple Launcher 1.30.8 دانلود لانچر ساده

Wiser – Simple Launcher v1.30.8 یکی از موفق ترین لانچرها برای ساده کردن امور در دستگاه های اندروید است. با نصب این لانچر روی دستگاه خود شاید فراموش کنید یک دستگاه اندرویدی با امکانات فراوان در اختیار شماست. زیرا محیط کار با دستگاه اندروید شما کاملا تغییر می کند و انجام کارهای مختلف با آن بسیار ساده می شود.
با Wiser لذت یک گوشی هوشمند ساده را تجربه خواهید کرد.
Wiser یک راه مناسب برای افرادی است که مایل هستند بدون هیچ زحمتی راه خود را در محیط گوشی های هوشمند پیچیده پیدا کنند و از گوشی هوشمند خود لذت ببرند.
Wiser برای استفاده توسط افراد بدون درک تکنولوژی، سالمندان و … مناسب می باشد.
Wiser یک طراحی مجدد از برنامه های گوشی هوشمند است که به شما اجازه برقراری ارتباط بهتر، تجربه تصویر دوستانه و دسترسی به محتوای مورد علاقه را می دهد.

تا چند سال پیش خیلی از کاربران نمی توانستند حتی تصور کنند پدربزرگ یا مادربزرگشان از تلفن همراه استفاده کند، اما امروزه با نگاهی به اطراف خود می بینیم تمام اقشار جامعه حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان از این وسیله ارتباطی بخوبی استفاده می کنند.

یکی از مشکلاتی که اکنون با ورود دستگاه های هوشمند برای این دسته از کاربران و کاربرانی که به پیچیدگی های این دستگاه ها علاقه ای ندارند پیش آمده، منوهای تو در تو، آیکون های کوچک و امکانات زیاد است.

شاید تعجب کنید و بگویید چه کسی از امکانات زیاد بدش می آید. تقریبا حق با شماست. از نظر یک نوجوان و جوان که مدام به دنبال تازگی و فناوری های نوین است، هرچه دستگاه هوشمندتر و امکانات بیشتری داشته باشد بهتر است اما برای یک لحظه خودتان را جای کاربری بگذارید که قصد دارد از امکانات ساده تلفن همراه همچون مکالمه، عکسبرداری، فیلمبرداری و گاهی اوقات انتقال فایل استفاده کند. در این شرایط چنانچه این کاربر کمی سنش بالا باشد و چشمانش کم سو شده باشد، بزرگ بودن آیکون های صفحه و شماره های بخش شماره گیر برایش از هرچیزی مهم تر است.

با توجه به این موارد می توان نتیجه گرفت که دستگاه های هوشمند از جمله آنهایی که به سیستم عامل اندروید مجهز هستند، برای استفاده همه مناسب نیستند. اندروید یک سیستم عامل قدرتمند دارای امکانات بسیار است که کوچک ترین اشتباه می تواند عملکرد آن را با اختلال مواجه سازد یا ناخواسته قابلیتی را فعال یا غیرفعال کند. محیط اندروید نیز ممکن است در هر دستگاهی تفاوت هایی داشته باشد و یادگیری این تفاوت ها برای همه کاربران چندان ساده نخواهد بود.

این نتیجه گیری می تواند تا حدی درست باشد، اما همان طور که گفتیم اندروید سیستم عاملی قدرتمند با امکانات بسیار است، پس می توانیم با استفاده از همین امکانات، اندروید را کمی ساده تر کنیم. یکی از مناسب ترین راه های ساده کردن روش کار با اندروید، کمک گرفتن از لانچرهای طراحی شده برای آن است.

سادگی برای همه
Wiser یکی از موفق ترین لانچرها برای ساده کردن امور در دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید است. با نصب این لانچر روی دستگاه خود شاید فراموش کنید یک دستگاه اندرویدی با امکانات زیادی در اختیار شماست، زیرا محیط کار با دستگاه شما 360 درجه تغییر می کند و انجام کارهای مختلف با آن بسیار ساده می شود.

آیکون های بزرگ، منوی ساده و دسترسی سریع به امکانات کلیدی از تغییراتی است که با نصب Wiser مشاهده خواهید کرد.

روش کار ساده همراه با نصب آسان
مهم ترین ویژگی این لانچر، مراحل نصب و پیکربندی بسیار ساده آن است. پس از نصب این برنامه در اولین اجرا توضیحاتی مختصر از تنظیمات پیش فرض برنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت و پس از آن محیط دستگاه شما به کلی دگرگون می شود.

اولین تغییر در صفحه اصلی تلفن همراه شما مشاهده می شود که شامل شش آیکون کاربردی برای دسترسی به مخاطبان، شماره گیری، پیام دهی، دوربین، گالری تصاویر و برنامه هاست. (این آیکون ها قابل تغییر نیستند)

نرم افزار Wiser نه فقط صفحه اصلی دستگاه هوشمند شما را تغییر می دهد، بلکه بخش مخاطبان، شماره گیر و فهرست برنامه ها را نیز دستخوش تغییراتی می کند تا کار کردن با آنها ده ها برابر ساده تر شود.

بزرگ و شفاف بودن شماره ها، دسترسی آسان به تاریخچه تماس ها، افزودن ساده مخاطب جدید و سفید بودن رنگ زمینه از جمله تغییراتی است که در بخش شماره گیر مشاهده می شود.

ابزار مدیریت مخاطبان نیز پس از نصب این لانچر در دو کلید جستجو و مخاطب جدید خلاصه می شود. براحتی می توانید مخاطبان موردنظرتان را جستجو کنید یا تنها با وارد کردن نام ونام خانوادگی و شماره تماس، مخاطب جدیدی به فهرست اضافه کنید.

میانبرهای در دسترس
در سیستم عامل اندروید می توانید میانبرهای برنامه های مختلف را روی صفحه قرار دهید. علاوه بر این می توانید چند صفحه مختلف ایجاد کنید و میانبرهای بسیاری را در آنها قرار دهید. یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اندروید با آن مواجه اند دسترسی به همین میانبرهاست؛ زیرا اغلب میانبرها آن قدر زیاد می شوند که پیدا کردن صفحه مربوطه و میانبر موردنظر دشوار می شود.

لانچر Wiser برای رفع این مشکل سه صفحه علاوه بر صفحه اصلی در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این صفحات برای افزودن مخاطبان مورد علاقه و دو صفحه دیگر نیز برای ایجاد میانبر از برنامه ها و بخش های موردنظر است. به این ترتیب پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز براحتی می توانند اطلاعات تماس فرزندان خود را در یک صفحه در اختیار بگیرند و برنامه های موردنظر را در دو صفحه دیگر مشاهده کنند.

هشدارهای روان
آگاهی یافتن از تغییر و تحولات بسیار خوب است، اما گاهی اوقات این آگاهی رساندن به شکل مناسبی صورت نمی گیرد. یکی از این آگاهی رساندن های نامناسب نیز در بخش هشدارهای اندروید (Notifications) قابل مشاهده است. هشدارهایی با قلم کوچک در زمینه مشکی رنگ و شامل متونی طولانی اصلا خوشایند نیست و هر کاربری بدون خواندن آنها به پاک کردن بخش هشدارها اقدام می کند. این مشکل نیز با لانچر Wiser رفع می شود. بخش هشدارها پس از نصب این لانچر با کشیدن صفحه اصلی از سمت چپ در اختیار شما قرار می گیرد و هرگاه پیغام جدیدی در این بخش وجود داشته باشد علامت پیکان کوچکی روی صفحه اصلی دستگاه شما شروع به چشمک زدن می کند.


تغییرات نسخه جدید

What's New
Version 1.30.8
bug fix.


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی27 اردیبهشت 1394
📦 حجم5.3 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.0 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی شخصی سازی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.