صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود Translate Pro 11.0.9 برنامه مترجم صوتی و متن اندروید

دانلود Translate Pro 11.0.9 برنامه مترجم صوتی و متن اندروید

4.4
14 رأی
تاریخ بروزرسانی
22 بهمن 1398

دانلود Translate Pro 11.0.9 برنامه مترجم صوتی و متن اندروید

Translate v11.0.9 Ad-Free – دانلود نرم افزار مترجم صوتی و متن اندروید
نسخه بدون تبلیغات

Translate یک برنامه مترجم صوتی و متن با پشتیبانی از بیش از 100 زبان از جمله زبان فارسی است. در برقراری ارتباط، در مسافرت یا مطالعه با مشکل مواجه هستید؟ یکی از بهترین ابزارهای گوگل پلی را دانلود کنید. اکنون می‌توانید در هر زمان و از طریق تلفن همراه یا تبلت، متون خود را به صورت آنی به 100 زبان مختلف ترجمه کنید یا از 100 زبان مختلف به زبان مادری خود ترجمه کنید! فقط کافی است عبارت مورد نظر برای ترجمه را تایپ کنید، زبان مبدأ و سپس زبانی که تمایل دارید ترجمه خود را در آن داشته باشید را انتخاب کرده و در ادامه دکمه «ترجمه» را فشار دهید. ترجمه در کادر پایین آن متن نمایش داده خواهد شد و آماده کپی شدن در برنامه‌های دیگر از جمله ایمیل، پیام کوتاه، واتس‌آپ، فیسبوک یا هر برنامه دیگری که تمایل داشته باشید است.

علاوه بر این، برای بالا بردن درک شما از زبان ترجمه شده، دکمه‌ای در این نرم افزار وجود دارد که لغات را با لهجه‌ی اصلی تلفظ می‌کند. فرقی ندارد شما در حال یادگیری یک زبان یا در حال بازدید از کشوری باشید که زبان یک معضل برایتان است، این نرم افزار بهترین مترجم برای شماست. شما نباید بدون این برنامه خارق‌العاده سفر کنید! در صورت تمایل برای اشتراک‌گذاری ترجمه‌های خود با دوستانتان می‌توانید به آسانی ترجمه مورد نظر را بر روی صفحه فیسبوک قرار دهید، آن را از طریق واتس‌آپ، ایمیل، پیام کوتاه یا هر برنامه دیگر نصب شده بر روی تلفن همراه خود ارسال کنید.

در صورتی که قادر به نوشتن نیستید یا تمایل دارید فرد دیگری در زبان دیگر با شما صحبت کند می‌توانید از قابلیت تشخیص صدای موجود در این مترجم بهره ببرید تا به صورت آنی لغات شفاهی به صورت متن قابل خواندن و ترجمه شدن شوند. فقط کافی است آیکون میکروفون را فشار داده تا این کار انجام شود! استفاده از این برنامه 100% رایگان و آزاد است اما برای دسترسی به سرور ترجمه باید به اینترنت (WiFi یا 3G) متصل باشید. نرم افزار Translator iGlot از 100 زبان پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل بدون هیچ محدودیتی می‌توانید متون خود را در همین برنامه ترجمه کنید.

زبان‌های ارائه شده در این مترجم عبارتند از: اسپانیولی (es)، انگلیسی (en)، پرتغالی (pt)، آلمانی (de)، مجارستانی (hu)، عربی (ar)، اندونزیایی (id)، بلغاری (bg)، کاتالونیائی (ca)، ایتالیایی (it)، چکی (cs)، ژاپنی (ja)، چینی (ساده شده) (zh-CHS)، لتونیایی (lv)، چینی (سنتی) (zh-CHT)، لیتوانیایی (lt)، کره ای (ko)، مالی (ms)، هائیتی (ht)، نروژی (no)، دانمارکی (da)، فارسی (fa)، اسلواکی (sk)، لهستانی (pl)، اسلوونیایی (sl)، رومانی (ro)، استونیایی (et)، روسی (ru)، فنلاندی (fi)، سوئدی (sv)، فرانسوی (fr)، تایلندی (th)، یونانی (the)، ترکی (tr)، عبری (l)، اوکراینی (uk)، هندی (hi)، اردو (ur)، همونگ (mww)، ویتنامی (vi)، هلندی (nl) و …

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی22 بهمن 1398
📦 حجم8 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.1 و بالاتر
⭐ امتیاز4.4 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی ابزارها
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.