صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود Set 3.4.1 اپلیکیشن ست بانک تجارت برای اندروید

دانلود Set 3.4.1 اپلیکیشن ست بانک تجارت برای اندروید

4.1
144 رأی
تاریخ بروزرسانی
4 تیر 1401

دانلود Set 3.4.1 اپلیکیشن ست بانک تجارت برای اندروید

Set v3.4.1 – دانلود اپلیکیشن ست بانک تجارت برای اندروید
ست | محصولی از بانک تجارت

اپلیکیشن ست برنامه ای برای پرداخت آنلاین عوارض آزادراهی، بدهی طرح ترافیک و سرویس های متنوع دیگر می باشد. با اپلیکیشن ست می توانید هزینه های مربوط به عوارض آزادراه، بدهی طرح ترافیک، خلافی خودرو و موتور، کرایه تاکسی، قبوض خدماتی و … را استعلام و پرداخت نمایید. همچنین از دیگر خدمات اپلیکیشن ست امکانات خرید شارژ سیم کارت، بسته اینترنت، نیکوکاری و نقل و انتقال پول بدون داشتن شماره کارت مقصد است.

موضوع پرداخت به عنوان یکی از فعالیت های روزمره کاربران، همیشه با مسائلی همراه بوده؛ گاهی نگرانی از به خطر انداختن موجودی کارت بانکی، گاهی به همراه نداشتن وجه نقد، گاهی تعدد ابزارهای پرداخت و درگاه های مختلف خرید و گاهی نبود بستری امن و یکپارچه برای انجام فعالیت های پرداخت الکترونیکی. همه این ها در حالی است که در بسیاری از نقاط دنیا، این موضوع با راه اندازی کیف پول الکترونیک آنلاین و استفاده از آن در انواع مختلف پرداخت مرتفع شده است. با همین نگاه، در توسعه اپلیکیشن سِت تلاش شده تا ضمن ارائه خدمات متنوع پرداخت مبتنی بر فناوری های روز دنیا، سادگی استفاده از سرویس نیز تجربه کاربری خوشایندی را برای کاربران به همراه داشته باشد. اینبرنامه که محصولی از بانک تجارت است توسط سامانه های یکپارچه سیمرغ تجارت منتشر شده است.

خدمات در حال افزایش اپلیکیشن ست:

  • استعلام و پرداخت قبض: با استفاده از این قابلیت می توانید با ثبت شناسه قبض، بدهی قبض آب، برق، گاز، تلفن را استعلام کرده و پرداخت نمایید.
  • استعلام و پرداخت خلافی: با استفاده از این قابلیت می توانید با ثبت شماره موجود در بالای بارکد کارت خودرو و یا موتور سیکلت خود، خلافی آن را استعلام کرده و پرداخت نمایید.
  • پرداخت کرایه تاکسی: با استفاده از این قابلیت می توانید با اسکن کردن کد تصویری و یا ثبت کد راننده در تاکسی‌های تحت پوشش فون پی و ریالو ، کرایه تاکسی خود را پرداخت کنید.
  • استعلام و پرداخت آنلاین عوارض آزادراه: با استفاده از این قابلیت می توانید ضمن ثبت شماره پلاک خودرو یا خودروهای مورد نظر خود در اپلیکیشن، نسبت به خرید عوارض آزادراهی (پیش از سفر) و یا استعلام بدهی و پرداخت عوارض آزادراهی (بعد از سفر) اقدام نمایید.
  • استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک تهران: با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی، بدهی های ناشی از عبور در محدوده طرح ترافیک تهران را استعلام و پرداخت نمایید.
  • خرید شارژ سیم‌کارت و بسته اینترنت: با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی سیم‌کارت خود را شارژ و یا بسته اینترنت خریداری نمایید.
  • انتقال پول (فرد به فرد): با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی و تنها با در اختیار داشتن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر به وی پول انتقال دهید.
  • پرداخت وجه خرید: با استفاده از این قابلیت می توانید از طریق فناوری NFC، خوانش کد تصویری و یا درج کد پذیرندگی فروشنده به راحتی و در نهایت امنیت نسبت به پرداخت وجه خرید خود اقدام کنید.
  • شارژ و استعلام موجودی کارت شهروندی: با استفاده از این قابلیت، قادر خواهید بود بدون نیاز به صرف وقت در مراکز شارژ کارت، ضمن استعلام موجودی کارت خود، نسبت به شارژ آن از طریق کیف پول نیز اقدام کنید.
  • برگشت وجه به حساب بانکی: با استفاده از این قابلیت، این امکان برای شما فراهم شده است تا در هر زمان ممکن، نسبت به درخواست انتقال موجودی کیف پول سِت به حساب بانکی خود اقدام نمایید. وجه مورد نظر در اولین فرصت و مطابق قوانین بانکی به حساب بانکی شما منتقل خواهد شد.
  • سایر خدمات کیف پول ست: علاوه بر خدمات فوق، امکان افزایش اعتبار کیف پول از طریق درگاه پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت موبایلی فراهم است و می توانید با استفاده از اطلاعات کارت بانکی خود (و با در اختیار داشتن رمز خرید اینترنتی) به راحتی نسبت به شارژ کیف پول سِت خود اقدام نمایید. علاوه بر این، دریافت گزارش های تراکنش ها بر اساس نوع و تاریخ وقوع تراکنش ها برای شما کاربران گرامی فراهم است.

صفحه اینستاگرام ست: set_pay@
آدرس وبسایت: https://set-pay.app


تغییرات نسخه جدید

Changes in traffic plan and payment of annual vehicle tolls
Bug fixes
Change version of mobile payment gateway

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی4 تیر 1401
📦 حجم28.8 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.1 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی امور مالی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.