صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود برنامه دعای جوشن کبیر (صوتی با متن کامل و ترجمه)

دانلود برنامه دعای جوشن کبیر (صوتی با متن کامل و ترجمه)

4.8
63 رأی
تاریخ بروزرسانی
11 فروردین 1403

دانلود برنامه دعای جوشن کبیر (صوتی با متن کامل و ترجمه)

این برنامه شامل دعای جوشن کبیر به همراه متن و صوت دلنشین استاد فرهمند، همراه با ذکر شمار حرفه ای و زیارت مجازی (پخش زنده حرم های مطهر معصومین) می باشد. این برنامه امکان پخش صوت دعای جوشن کبیر با صدای زیبای استاد فرهمند را برای شما فراهم می کند. با قابلیت اسکرول خودکار متن (حرکت منطبق متن با صوت) می توانید به متن دعای جوشن جبیر دسترسی آسانی داشته باشید. ویژگی قلم هوشمند امکان می دهد با لمس هر فراز از دعا، همان فراز به صورت صوتی پخش شود. امکان نمایش و حذف ترجمه فارسی دعا نیز امکان پذیر است و با این قابلیت می توانید معنی فارسی دعا را حذف کنید. امکان بزرگ و کوچک کردن قلم دعا (فونت)، امکان رفتن سریع به فراز دلخواه و همچنین استفاده آفلاین و بدون نیاز به اینترنت از دیگر ویژگی های این برنامه به شما می روند. در سایت اندرویدگذر همیشه می توانید نسخه جدید برنامه دعای جوشن کبیر را با لینک مستقیم دانلود کنید. آخرین ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های این برنامه بلافاصله پس از انتشار در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود نصب کنید.

اسرار و خواص دعای جوشن کبیر:

دعای جوشن کبیر در کتاب‌های «بلدالامین» و «مصباح» کفعمی آمده؛ از حضرت سید الساجدین (ع)، از پدر ایشان از جدّ بزرگوارش حضرت رسول (ص) روایت شده: این دعا را جبرئیل برای آن حضرت در یکی از جنگ‌ها فرود آورد، درحالی‌که زره سنگینی بر تن آن جناب قرار داشت، به گونه‌ای که سنگینی آن بدن مبارک آن حضرت را به درد آورده بود. جبرئیل عرضه داشت: یا محمّد؛ پروردگارت به تو سلام می‌رساند و می‌فرماید: این جوشن [زره] را از تن خود بیرون کن و این دعا را بخوان که برای تو و امّتت موجب ایمنی است.

سپس شرحی در فضیلت این دعا ذکر فرموده که اینجا جای بیان همه آن نیست ولی به برخی از آن اشاره می‌کنم از جمله آنکه:
هرکه آن را بر کفنش بنویسد، خدا به احترام آن او را به آتش نمی‌افکند و هرکه آن را در اول ماه رمضان با نیت خالص و دلی پاک بخواند، حق‌تعالی بهره‌مندی [از خیر دنیا و آخرت] را روزی او می‌کند و برای وی هفتاد هزار فرشته می‌آفریند که خدا را تسبیح و تقدیس کنند و ثوابش را برای او قرار دهند.

در ادامه نیز فضیلت زیادی روایت کرده تا آنکه فرمود: هرکه دعای جوشن کبیر را در ماه رمضان «سه بار» بخواند، خدا بدن او را بر آتش جهنم حرام می‌کند و بهشت را برای او واجب می‌گرداند و دو فرشته را بر او می‌گمارد تا او را از گناهان حفظ کنند و در طول زندگی خود در امان خدا باشد؛ و در پایان روایت آمده: امام حسین (ع) فرمود: پدرم علی بن ابیطالب به حفظ این دعا وصیت کرد و نیز اینکه آن را بر کفن ایشان بنویسم و به اهل خود بیاموزم و آنان را به خواندنش تشویق کنم. این دعا مشتمل بر هزار نام از نام‌های خدا است و اسم اعظم نیز در آن است.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی11 فروردین 1403
📦 حجم21/4 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.4 و بالاتر
⭐ امتیاز4.8 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی کتاب و مرجعمذهبی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.