آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی Resident Evil 2 Remake 1.0 رزیدنت اویل 2 ریمیک اندروید

دانلود بازی Resident Evil 2 Remake 1.0 رزیدنت اویل 2 ریمیک اندروید

4.4
670 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
22 بهمن 1397

دانلود بازی Resident Evil 2 Remake 1.0 رزیدنت اویل 2 ریمیک اندروید

Resident Evil 2 Remake v1.0 – دانلود بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک برای اندروید
نسخه معمولی اصلی + دیتا

Resident Evil 2 Remake رزیدنت اویل 2 یک بازی پرطرفدار در سبک ترس و بقا از استودیوی Capcom است که یک برداشت تازه از حماسه ترسناک بقا کلاسیک را همراه با تصاویر بصری نفس گیر و واقع بینانه، صدای فراگیر فوق العاده، یک دوربین روی شانه جدید و کنترل های مدرن سازی شده بر روی حالت های گیم پلی بازی اصلی را به کاربران خود ارائه می دهد. این نسخه همان‌قدر ترسناک، همان‌قدر خاطره‌انگیز و از همه مهم‌تر، مدرن و در عین حال وفادار به اصل می باشد. رزیدنت اویل یعنی قدم زدن در محیط‌هایی که ترس و تهدیدی همیشگی در آن‌ها حضور دارد. حال این محیط می‌تواند عمارت اسپنسر، راهرو‌های تنگ اداره پلیس راکون سیتی، خیابان‌های بی‌روح و نمور این شهر یا حتی روستایی آلوده به ویروس در آفریقا باشد. گیم‌پلی این بازی قطعا یکی از برگ برنده‌های آن در مقایسه با خیلی از نسخه‌های ضعیف مدرن مجموعه است و به تعبیری دیگر، کپکام پس از سال‌ها بالاخره توانسته آن حلقه مفقود پازل رزیدنت ایول را پیدا کند و این باعث شده تا شاهد یک نسخه ارزشمند و سرگرم‌کننده باشیم.

این بازی دو شخصیت اصلی دارد که هرکدام خط داستانی خودشان را دارند. بسته به مهارت بازیکن، درجه سختی و آشنایی وی با نسخه اصلی و پازل‌هایش، تمام کردن خط داستانی هریک از شخصیت‌ها چیزی بین 3 تا 6 ساعت طول می‌کشد که خب شبیه به نسخه اصلی است اما زمان خیلی طولانی هم به‌حساب نمی‌آید؛ اما آنچه که باعث می‌شود این مساله یک ایراد برای بازی نباشد، ارزش تکرار عالی آن است. پس از تمام کردن بازی برای اولین بار با هریک از شخصیت‌ها، سناریو B شخصیت دیگر باز می‌شود که در قالب آن، شاهد اتفاقات و باس فایت‌های متفاوتی هستیم. بدین ترتیب برای پی بردن کامل به اتفاقات بازی، باید حداقل دو یا حتی چهار بار آن را تمام کرد (دوبار سناریو اصلی هر شخصیت و دو بار سناریو B) که خب این نشان از ارزش تکرار بسیار بالای بازی دارد؛ البته که نمی‌توان منکر این قضیه شد که علی‌رغم وجود تفاوت‌هایی بین داستان دو شخصیت اصلی، آن‌ها اشتراکات زیادی هم باهم دارند و برای مثال باید برخی پازل‌های تکراری را با هر دو حل کنیم یا در اکثر اوقات در محیط‌های تکراری باشیم؛ این مساله البته نشات‌گرفته از نسخه اصلی است و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت اما خب این واقعیت وجود دارد که هرچه بیش‌تر بازی را تکرار کنید، از جذابیت‌های آن هم کاسته خواهد شد.

نسخه موبایل این بازی با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 4 طراحی شده و دارای گرافیک خوبی است. از آنجایی که این یک بازی رسمی ساخته شده توسط کمپانی اصلی آن نیست، گیم پلی آن دارای باگ های جزئی می باشد. گزینه های تنظیمات در بازی وجود دارد که به شما امکان سفارشی کردن کنترل ها و کیفیت گرافیک را می دهد. این بازی توسط یکی از طرفداران این بازی طراحی و عرضه شده است و نباید آن را با عناوین رسمی بازی مقایسه کنید. این یک دمو و تقلید از بازی RE2 در دستگاه های اندروید است.

ویژگی های بازی Resident Evil 2 Remake اندروید:
– مدرن بودن در عین وفاداری به نسخه اوریجینال
– اتمسفر‌سازی فوق‌العاده تاثیرگذار
– صداگذاری‌های عالی
– ارزش تکرار بالا
– گرافیک و جلوه‌های بصری چشم‌نواز
– روایت خوب داستان
– القای بسیار عالی حس ترس
– و …

راهنمای آموزش نصب بازی Resident Evil 2 Remake:
1- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
2- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.TrocoYT.RE2Remake موجود در آن را در مسیر پوشه Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.
3- بازی را اجرا کنید.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی22 بهمن 1397
⭐ امتیاز4.4 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی اکشن
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.