صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود Divan e Hafez 4.6 برنامه دیوان حافظ اندروید

دانلود Divan e Hafez 4.6 برنامه دیوان حافظ اندروید

4.6
25 رأی
تاریخ بروزرسانی
17 آذر 1397

دانلود Divan e Hafez 4.6 برنامه دیوان حافظ اندروید

دانلود Divan e Hafez v4.6 نرم افزار دیوان حافظ اندروید
حجم کم برنامه و با طراحی زیبا و مدرن

Divan-e-Hafez دیوان حافظ، مشتمل بر حدود 500 غزل، چند قصیده، دو مثنوی، چندین قطعه و تعدادی رباعی است و در این برنامه فقط غزل های این دیوان گنجانده شده اند. دیوان حافظ تاکنون بیش از چهارصد بار به اشکال و شیوه های گوناگون، به زبان فارسی و دیگر زبان های جهان به چاپ رسیده است. شاید تعداد نسخه های خطّی ساده یا تذهیب شده ی آن در کتابخانه های ایران، افغانستان، هند، پاکستان، ترکیه و حتی کشورهای غربی از هر دیوان فارسی دیگری بیشتر باشد. نکتهٔ خاصی که در دیوان حافظ وجود دارد، کثرت نسخه هایی با مفردات و واژه های گوناگون است که این خصیصه باعث بروز تصحیحات متعدد و گاه متناقض هم در بین مصححان می شود. یکی از صنایع شعری ایهام است بدین معنی که از یک کلمه معانی متفاوتی برداشت می شود. ایهام در اشعار حافظ به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته. همچنین از مهم ترین خصوصیات شعر حافظ گستردگی مطالب ذکر شده در یک غزل اوست؛ به گونه ای که در یک غزل از موضوع های فراوانی حرف می زند. از طرفی هر بیت شعر حافظ نیز به طور مستقل قابل تفسیر است.

فال، با دیوان حافظ در بین ایرانیان یک رسم عمومی است. دیوان شعر خواجه شمس الدین حافظ شیرازی از پر طرفدارترین کتبی است که در خانه هر ایرانی وجود دارد. ایرانیان برای تفنن و شاید برای تصمیم گیری با زدن فال به این دیوان فرصتی برای خواندن شعر و تفسیر آن به خیر و صلاح یا به شر و ناصواب پیدا می کنند و برای گرفتن فال، آداب مختلف و شیوه های گوناگونی دارند که یکی از مرسوم ترین شیوه های فال گرفتن با دیوان حافظ به این صورت است که ابتدا فاتحه ای برای حضرت حافظ خوانده می شود و پس از ذکر صلوات، نیّت می کنند؛ منظور از نیّت کردن این است که موضوع فال را، در قالب یک سوال واضح در ذهن خود مجسم می کنند و سپس بصورت تصادفی صفحه ای از دیوان را می گشایند. شایان ذکر است که فال گرفتن بهتر است که در تنهایی انجام شود و گرفتن بیش از یک فال با یک نیّت و در یک زمان، بی احترامی به حضرت حافظ به شمار می رود.

با استفاده از این نرم افزار اندروید می توانید فال حافظ بگیرید، غزل حافظ بخوانید، به اشتراک بگذارید و اشعار حافظ را پیامک کنید.


تغییرات نسخه جدید

- امکانات بیشتر
- سرعت بیشتر
- رفع مشکلات گزارش شده
- و...


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی17 آذر 1397
📦 حجم3.6 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 1.6 و بالاتر
⭐ امتیاز4.6 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی کتاب و مرجع
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.