صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود iGap 3.1.2  – برنامه آی گپ برای اندروید

دانلود iGap 3.1.2 – برنامه آی گپ برای اندروید

3.5
113 رأی
تاریخ بروزرسانی
19 شهریور 1401

دانلود iGap 3.1.2  – برنامه آی گپ برای اندروید

iGap v3.1.2 – دانلود نرم افزار پیام رسان آی گپ اندروید
نسخه جدید برنامه آی گپ

iGapآی گپ یک برنامه شبکه اجتماعی است که تمام خدمات در ان با ۶۰ درصد تخفیف در مصرف اینترنت محاسبه می شود. آی گپ کامل‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که می توانید با استفاده از آن تمام خدمات مورد نیاز روزانه خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دریافت کنید. در آیگپ دست شما برای انتخاب همه چیز باز است. از چت با دوستان و تماس تصویری و ارسال فایل های حجیم تا پرداخت کرایه تاکسی و خرید بلیط هواپیما و … تازه!! تمام این خدمات با ۶۵ درصد ترافیک اینترنت در اختیار شماست.

دانلود نسخه جدید آی گپ
بلافاصله پس از انتشار نسخه جدید آی گپ توسط سازنده، شما می توانید آخرین نسخه آی گپ را از طریق همین صفحه و با لینک مستقیم از سایت اندرویدگذر دانلود کنید تا از جدیدترین امکانات و قابلیت های این پیام رسان بهره مند شوید.

ویژگی های برنامه پیام رسان آی گپ اندروید:

تماس تصویری و صوتی رایگان: شما می‌توانید تو آیگپ با سایر افرادی که آیگپ (آی گپ) دارند تماس صوتی و تصویری امن برقرار کنید.

کانال و گروه: با چند کلیک گروه بسازید و از دورهم بودن با دوستان یا خانواده تان لذت ببرید. یا کانال بسازید و کسب و کارتان را به همه معرفی کنید.

خدمات پرداخت: دیگه لازم نیست برای پرداخت قبض کلی وقت برای مراجعه به بانک یا باز کردن اپ های مختلف هدر بدید. تو آیگپ خیلی راحت می تونید همزمان که در حال چت کردن هستید تمام قبوض خودتون رو هم پرداخت کنید؛ حتی قبض جرائم رانندگی!!

کیف پول: با کیف پول آیگپ دیگه نگران انتقال پول نخواهید بود. به راحتی میتوانید برای همه پول واریز کنید. تازه!! این کیف پول خیلی راحت و یا یک کلیک نقد میشه.

آژانس مسافرتی اختصاصی: راحت ، ارزان، سریع و در هر ساعت از شبانه روز خرید اینترنتی بلیط پروازهای داخلی، پروازهای خارجی، اتوبوس و قطار ، رزرو اینترنتی هتل ‌های سراسر ایران را انجام دهید و …

تاکسی آنلاین: فقط با چند کلیک و در سریعترین زمان تاکسی آنلاین بگیرید که مس تونید برای صرفه جویی در هزینه ها از بسته های سفر ۱،۳ و ۷ روزه استفاده کنید

ارسال بسته و بار: ارسال هر مرسوله‌ای (بسته یا بار) با موتور، ماشین یا وانت تو آیگپ در سریعترین زمان انجام میشه!!

بازی و سرگرمی: تو آیگپ کلی بازی جذاب و محبوب وجود داره که می تونید زمان های خالیتون رو با این بازی ها پر کنید و لحظه های جذابی رو برای خودتون بسازید.

فیلم و موسیقی: دیگه لازم نیست برای شنیدن موزیک یا دیدن فیلم کلی وقت برای پیدا کردن فیلم و موسیقی که دوست دارید هدر بدید. تو آیگپ بهترین فیلم ها و موسیقی ها مناسب با تمام سلیقه ها وجود داره. فقط کافیه آیگپ رو باز کنید و وارد صفحه فیلم و موسیقی بشید؛ به همین راحتی!!

فضای ابری نامحدود: بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری خود فایل هایتان و یا مطالب خودرا آپلود کنید و در هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید.

منعطف برای موبایل، وب و دسکتاپ: شما می توانید پیام ها را در تمام دستگاه های خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشید. از روی تلفن همراه خود شروع به تایپ کنید و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود ادامه دهید . هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت. شما میتوانید از نسخه وب آیگپ (آی گپ) و یا دسکتاپ ان برای سهولت در امور مدیریت کانال های خود استفاده کنید


تغییرات نسخه جدید

Thanks for choosing iGap. This release includes stability and performance improvement by fixing some minor bugs.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی19 شهریور 1401
📦 حجم35.2 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.2 و بالاتر
⭐ امتیاز3.5 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی ارتباطی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.