صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود Sygic Travel Maps Offline Premium 5.14.4 نقشه مسافرتی آفلاین اندروید

دانلود Sygic Travel Maps Offline Premium 5.14.4 نقشه مسافرتی آفلاین اندروید

4.5
61 رأی
تاریخ بروزرسانی
24 دی 1399

دانلود Sygic Travel Maps Offline Premium 5.14.4 نقشه مسافرتی آفلاین اندروید

Sygic Travel Maps Offline & Trip Planner Premium v5.14.4 – دانلود نرم افزار نقشه های مسافرتی آفلاین اندروید
نسخه آنلاک شده پرمیوم و فول برنامه
نقشه های آفلاین سایجیک برای سفر به سراسر جهان

Sygic Travel Maps Offline & Trip Planner Premium نقشه های مسافرتی آفلاین سراسر جهان را با یک راهنمای سفر و برنامه ریز سفر ارائه می دهد. چیزهایی که در هر کجا انجام می دهید را کشف کنید و راهنمای سفر شخصی خود را برای سفر خود بسازید. Sygic Travel Maps برای ایجاد یک برنامه نهایی برای هر مسافر، نقشه های دقیق آفلاین را با اطلاعات ویرایشگرهای Sygic Travel، ویکی پدیا و سایر منابع ترکیب می کند.

20 میلیون موقعیت مکانی
شامل مکان هایی همچون تفرجگاه ها، موزه ها، پارک ها، کافه ها، رستوران ها، هتل ها، سواحل، آبشارها، غارها و حتی رصدخانه هایی برای رصد زندگی و مهاجرت پرندگان. فرقی نمیکند توریست باشید و برای گردش به جایی میروید، یا اینکه هدف تان از سفر بیشتر خرید است یا تنها برای گذران آخر هفته به سفر رفته اید در هر حال این اپلیکیشن میتواند نیاز شما را از لحاظ دسترسی به مکان های مختلف مرتفع کند.

تصاویر و توضیحات
مکان های معروف در این اپلیکیشن دارای تصویر، توضیحات و اطلاعات اضافه ای همچون ساعت کاری، قیمت بلیط برای ورود، لینک وبسایت یا صفحه اینترنتی و دیگر اطلاعات به درد بخور هستند که در واقع توسط کاربران دیگر به اپلیکیشن اضافه شده یا برگرفته از ویکی پدیا و سایر پایکاه های داده است.

ویدیوهای 360 درجه
شما میتوانید به بیش از 500 ویدیوی 360 درجه حرفه ای که از دیدنی ترین مکان های شهرهایی همچون پراگ، بارسلون، والنسیا، مادرید، گرانادا، سوی، مراکش، گرن کاناریا، پورتو، لیسبون، آتن، استانبول، قاهره و وین گرفته شده دسترسی داشته باشید. همچنین امکان استفاده از هدست مجازی و دیدن ویدیوها به صورت کاملا سه بعدی نیز وجود دارد.

نقشه هایی مخصوص مسافران
اپلیکیشن شامل نقشه هایی با جزئیات کامل است که مبتنی بر نقشه های وبسایت OpenStreetMap.org هستند و بیشترین استفاده را برای پیاده روی، استفاده از خدمات شهری و بازدید از مکان های دیدنی در یک شهر دارند. همچنین امکان جستجوی مکان های مختلف و مسیریابی با استفاده از جی پی اس نیز وجود دارد.

نقشه های آفلاین از شهرهای سراسر دنیا
در صورت خرید نسخه پولی اپلیکیشن میتوانید نقشه های آفلاین شهرهای سراسر دنیا را دانلود کرده و بعدا بدون نیاز به اینترنت از این نقشه ها استفاده کنید.

برنامه ریزی حرفه ای برای سفر
کار با برنامه ریز سفر در این اپلیکیشن بسیار ساده است و با استفاده از آن میتوانید به راحتی برای تک تک روزهایی که در سفر هستید برنامه ریزی کنید. ببینید چقدر زمان برای رسیدن به مکان های مختلف نیاز دارید و مسافت هایی که باید پیاده بروید چگونه هستند و چقدر طول دارند. ضمنا میتوانید از کمک دوستان تان در برنامه ریزی سفر خود نیز استفاده کنید.

فیلترها و موتور جستجوی قدرتمند
هر مکانی را تنها با داشتن نام یا آدرسش روی نقشه پیدا کنید. همچنین میتوانید با توجه به نیازتان از فیلترهای مختلف نیز استفاده کنید طوری که مثلا نقشه فقط رستوران ها، موزه ها، مراکز خرید، نمایشگاه های نقاشی، مکان های دیدنی و … را نشان دهد.

تورها و فعالیت های مرتبط
با استفاده از همین اپلیکیشن میتوانید بهترین تورهای تفریحی یا حتی رستوران های محلی که غذاهای خاص سرو میکنند را پیدا کنید. همچنین میتوانید بدون قرار گرفتن در صف بلیط بازدید از بهترین مکان های دیدنی را مستقیما از درون همین اپلیکیشن تهیه کنید.

مکانی برای اقامت
هتل، مسافرخانه، واحد مسکونی یا هر مکان دیگری برای اقامت. کافی است فقط آن را به برنامه سفرتان اضافه کنید و با توجه به برنامه سفرتان ببینید که در کجاها باید اقامت کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به وبسایت booking.com از درون همین اپلیکیشن در هر هتلی که خواستید از پیش اتاق رزرو کنید.

راهنمای سفر فودور
با این ویزگی میتوانید به راهنمای سفر فودور که یکی از بهترین و معروفترین راهنماهای سفر است دسترسی داشته باشید، از بهترین مکان های دیدنی در مقصدتان مطلع شوید و توضیحات و نقدهای آنها را بخوانید. همچنین امکان دسترسی آفلاین به راهنمای سفر بیست شهر مختلف دنیا از جمله لندن، پاریس، نیویورک، روم، بارسلون، سان فرانسیسکو و لاس وگاس نیز وجود دارد.

مطابق سازی (سینک) اطلاعات سفر شما
فرقی نمیکند از چه گوشی یا تبلتی به این اپلیکیشن دسترسی دارید. در هر حال اطلاعات سفرتان به صورت خودکار مطابق سازی (سینک) خواهد شد طوری که بتوانید به اطلاعات به روز سفرتان از هر گوشی یا تبلتی یا حتی وبسایت https://travel.sygic.com دسترسی داشته باشید.

این برنامه توسط استودیوی Sygic برای اندروید در گوگل پلی استور عرضه شده است که هم اکنون نسخه آنلاک شده آن که دارای تمام قابلیت های پولی برنامه است به صورت رایگان از سایت اندرویدگذر در اختیار شما قرار گرفته است.


تغییرات نسخه جدید

Maintenance update.


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی24 دی 1399
📦 حجم33 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.5 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی سفر و مکان
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.