صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود Clash Of Robots 31.7 – بازی اکشن مبارزه ربات ها اندروید + مود

دانلود Clash Of Robots 31.7 – بازی اکشن مبارزه ربات ها اندروید + مود

3.8
442 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
16 شهریور 1402

دانلود Clash Of Robots 31.7 – بازی اکشن مبارزه ربات ها اندروید + مود

Clash Of Robots v31.7 + Mod – دانلود بازی اکشن مبارزه خشونت آمیز ربات ها اندروید
نسخه معمولی رسمی + نسخه مود و هک شده تست شده (پول بی نهایت)

Clash Of Robots یک بازی اکشن در مورد نبرد ربات ها است که در آن بهترین ربات ها با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. این بازی محصولی از استودیوی Timuz games است که برای اندروید در گوگل پلی استور عرضه شده است. با Clash Of Robots برای مبارزه چند نفره زمان واقعی پر از فعالیت و هیجان آماده باشید. در این بازی رباتیک آینده، هوش انسانی خود را با قدرت، انعطاف پذیری و تاکتیک های یک ربات ترکیب کنید. با دشمن مواجه شوید، نقاط ضعف خود را مشخص کنید، یک استراتژی را اجرا کنید و وارد این مبارزه شوید و با غلبه بر حریفان خود پاداش های ارزشمند دریافت کنید. به جنگ های بازیکن در مقابل بازیکن حماسی در مقابل رقبای خود از سراسر جهان ملحق شوید.

با عضویت در حالت حرفه ای (Career Mode) می توانید برای یادگیری حرکات در 3 دور برای مبارزه یک به یک افدام نمایید. بر دنیای روباتیک مسلط شوید تا حداکثر مزایا را در حالت مسابقات (Tournament Mode) دریافت کنید. برای تبدیل شدن به محترم ترین جنگجوی همه آنها از لیدربوردهای Clash of Robots صعود کنید. شما همچنین می توانید برای بازی کردن به صورت یک به یک با یک جنگجو از سراسر جهان، به یک لیگ ملحق شوید. شما می توانید از مکانیزم مبارزه بدون درز این بازی لذت ببرید و در سیستم مبارزه ای مبتنی بر مهات، برخی از حرکات را به ربات خود آموزش دهید. با حمله های شدید و حرکت های بی نظیر حریفان ربات خود را نابود کنید. در برابر حریفان خود خشم و غضم ربات خود را با ضربات کشنده و مهلک، از زیر مشت زدن ها و حرکات خاص آزاد کنید تا برنده کمربندهای قهرمانی جهان شوید، غنائم را جمع آوری کنید و تمام حریفان خود را نابود سازید.

آیا می خواهید با هوشمندانه ترین حرکات در مبارزه پیروز شوید؟ پس حمله ضربه فنی منحصر به فرد ربات خود را باز کنید و برای حداکثر اثر ضربه از آن استفاده کنید. هر کدام از 40 جنگنده دارای حملات تهاجمی مانند Power Punch، Doom Attack و Mega Trample هستند. این توازن عالی خیال و واقع گرایی و فیزیک های مبارزه مطمئنا یک نمایش شگفت انگیز را ارائه می کند. برای باز کردن حملات کشنده ویژه نوار قدرت خود را پر کنید تا حاکم بزرگ مبارزه باشید. در بازی Clash Of Robots با ترکیبی از روبات ها و سلاح ها، یک ماشین جنگی را متناسب با سبک بازی خودتان ایجاد کنید. قدرت های ویژه ای مانند Aegis Defense و Magna Shield را برای از بین بردن حملات رقیبان خود آزاد کنید. بهترین تلاش های خود را بکنید و برای یک تجربه مبارزه شگفت انگیز آماده شوید. خودتان را از شکست دادن بی موقع منع کنید و نیروهای پولادین خود را با استفاده از بسته های سلامتی (Health Kit) در ساعت نیاز نشان دهید.


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی16 شهریور 1402
📦 حجم99/7 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.4 و بالاتر
⭐ امتیاز3.8 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی اکشن
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.