آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
آموزش Pokémon GO راهنمای انجام بازی پوکمون گو

آموزش Pokémon GO راهنمای انجام بازی پوکمون گو

4.4
511 رأی
تاریخ بروزرسانی
27 تیر 1395
دسته بندی
آموزش

آموزش Pokémon GO راهنمای انجام بازی پوکمون گو

پوکمون گو (Pokémon GO) یک بازی ویدئویی در سبک واقعیت افزوده است که در سال 2016 توسط شرکت نینتندو در پلت فرم اندروید و iOS عرضه شده است.
با بازی Pokémon GO برای دستگاه های آیفون و اندروید، بین دنیای واقعی و دنیای مجازی پوکمون سفر کنید. با Pokémon GO شما Pokémon را در یک دنیای کاملا جدید کشف خواهید کرد. این بازی روی پلت فرم بازی دنیای واقعی Niantic ساخته شده است و برای تشویق کاربر به جستجوی مکان های دور و پرت در دنیای واقعی برای کشف پوکمون، از موقعیت های واقعی استفاده می کند. پوکمون گو به شما امکان پیدا کردن و گرفتن بیش از صد گونه از Pokémon در محیط اطرافتان را می دهد.
این بازی موبایلی از قابلیت GPS گوشی و دوربین آن استفاده می کند تا مکانی که در آن هستید را تبدیل به یک نقشه ی بازی پوکمون کند. مثل بازی های پوکمون، خودتان باید در دنیا، اما این بار دنیای واقعی، بگردید و پوکمون پیدا کنید. همانطور که راه می روید، ممکن است یک پوکمون پیدا کنید.
بازی به شما می گوید که برای مثال، در فاصله ی دور یا نزدیک شما، فلان پوکمون قرار دارد. شما خودتان باید راه بروید و آن پوکمون را پیدا کنید. فاصله ی دور یا نزدیک، با استفاده از یک ردپا مشخص شده است. اگر یک ردپا در کنار عکس پوکمون دیدید، یعنی به شما خیلی نزدیک است. دورترین فاصله هم سه ردپا است. در تجربه ای که ما از بازی داشته ایم، سه ردپا ممکن بود حتی دو سه خیابان آن ور تر باشد.
وقتی که یک پوکمون در نزدیکی تان پیدا شد، روی آن اشاره می کنید. حالا باید گوی های معروف این مجموعه بازی ها که Pokéball نام دارند را به سمت پوکمون ای که پیدا کرده اید پرتاب کنید. برخی پوکمون ها قوی تر از دیگری هستند و گرفتن شان کار راحتی است. بهترین زمان برای گرفتن یک پوکمون، زمانی است که دایره ی رنگی دورش کوچک شده است. باید Pokéball را در این دایره پرتاب کنید.
به موضوعی هم باید توجه کنید: پوکمون ها فقط برای شما روی نقشه نمایش داده نمی شوند و تمام کسانی که در اطراف شما Pokémon GO بازی می کنند، می توانند این جانورها را برای خودشان بگیرند؛ یعنی ممکن است به یک پوکمو ن برسید و همان لحظه کسی در نزدیکی شما باشد و آن پوکمون را زودتر از شما بگیرد.

پوکمون ها به چه درد می خورند؟

مثل دیگر بازی های پوکمون، هدف اصلی هم در Pokémon GO جمع کردن این هیولاها و مبارزه با آن ها است. روی نقشه ای که قرار دارید، محل هایی به اسم Gym یا همان باشگاه قرار گرفته اند. این باشگاه ها را خود سازنده ی بازی روی نقشه قرار داده است. در باشگاه ها، با دیگر کسانی که Pokémon GO بازی می کنند می توانید یک تیم برای خودتان بسازید. تیم ها با یکدیگر در باشگاه تمرین و پوکمون های شان را برای مبارزه با دیگر تیم ها، قوی تر می کنند.

تیم ها می توانند به همراه هم به یک باشگاه که روی نقشه است و به آن ها تعلق ندارد، حمله و آن مکان را تصرف کنند. در حال حاضر، بازی سه تیم «قرمز» (Team Valor)، «آبی» (Team Mystic) و «زرد» (Team Instinct) دارد. وقتی برای اولین بار به سطح تراز 5 می رسید، بازی از شما می پرسد که می خواهید به کدام تیم وارد شوید. پس از انتخاب تیم تان، اگر به باشگاهی برخورد کردید، می توانید رنگ آن را ببینید و متوجه شوید که آیا این باشگاه متعلق به دشمنا ن تان است، یا خودی ها آن جا را تصرف کرده اند.

همانطور که از یک بازی پوکمون انتظار دارید، پوکمون ها تجربه می گیرند و قوی می شوند. این قوی تر شدن، به معنای باز شدن مهارت های بیشتر و هم چنین تکامل آن ها است. تکامل پوکمون ها، آن ها را به هیولاهایی قوی تر و بزرگ تر تبدیل می کند.

چگونه پوکمون های قوی و کمیاب داشته باشیم؟

با اینکه می توانید در خیابان ها بگردید و یک پوکمون قوی و کمیاب پیدا کنید، سریع ترین راه برای پیدا کردن یک پوکمون کمیاب، تخم های پوکمون هستند. این تخم ها را می توانید در دنیای واقعی پیدا کنید. آیتم های بازی، در مکان هایی به اسم PokéStop پیدا می شوند. این مکان ها، مناطق مهم دور و برتان هستند و توسط خود سازنده های بازی قرار داده شده اند.

برای مثال، در منطقه ی ونک تهران، ما توانستیم یک PokéStop در میدان ونک و یکی در پارک سئول پیدا کنیم. باید به این منطقه ها که مشخص شده اند بروید تا بازی آیتم هایی را به صورت رندوم در مقابل تان بریزد. این آیتم ها، می توانند Pokéball بیشتر، تخم، عود یا آیتم های دیگری را شامل شوند.

پس از اینکه یک تخم پوکمون پیدا کردید، باید آن را در یک دستگاه جوجه کشی یا همان Incubator قرار دهید. حالا باید برای اینکه پوکمون تان از تخم سر در بیاورد، راه بروید. این مقدار ممکن است از ۱ کیلومتر تا ۱۵ کیلومتر متفاوت باشد.

راه دیگری برای پیدا کردن پوکمون های بیشتر و قوی، استفاده از یک عود (Incense) است. استفاده از عود در یک منطقه، پوکمون ها را برای نیم ساعت به سمت آن جا جذب می کند. این نیم ساعت فقط هم برای شما نیست. شما ناحیه ای را برای تمام بازی کننده ها، پر از پوکمون کرده اید.

برای قوی تر کردن پوکمون هایی که دارید، از آیتم هایی به اسم Stardust و Candy استفاده می کنید. هر بار که یک پوکمون جدید پیدا می کنید، بازی به شما Stardust می دهد. Candyها هم با توجه به نژاد پوکمون، متفاوت هستند. با خرج کردن این آیتم ها، مهارت مبارزه و قدرت پوکمون بالا می رود.

پیکاچو را از کجا پیدا کنیم؟

«پیکاچو» (Pikachu)، معروف ترین پوکمون در این مجموعه بازی ها است. اگر می خواهید این پوکمون را همان ابتدای بازی پیدا کنید، باید به فرمان هایی که بازی به شما می دهد، گوش نکنید!
ابتدای بازی، مثل تمام قسمت های پوکمون، بازی سه پوکمون Charmander، Squirtle و Bulbasaur را در مقابل تان قرار می دهد. شما هم باید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

با این حال، به حرف بازی گوش نکنید و راه بروید. پس از کمی راه رفتن، بازی دوباره این سه پوکمون را مقابل تان می گذارد تا یکی را انتخاب کنید. باز هم به آن ها اعتنایی نکنید و به راه رفتن ادامه دهید. این حرکت را چهار بار تکرار کنید.

سه پوکمون ابتدایی، باز هم در کنارتان ظاهر می شوند، اما این بار پیکاچو هم در کنار آن ها است. پیکاچو را انتخاب و یک Pokéball به سمت اش پرتاب کنید!

آیا باید در بازی پول واقعی خرج کنیم؟

در حال حاضر که اصلا نیازی به خرج کردن در Pokémon GO نیست. می توانید سکه هایی به اسم Pokécoins را در بازی خریداری کنید. با استفاده از این سکه ها، می توان آیتم هایی مثل عود یا تخم پوکمون خریداری کرد. با این حال، در PokéStopها می توانید هر چیزی که می خواهید را پیدا کنید و فعلا به فکر خرج کردن در بازی نباشید.

آیتم های بازی

آموزش پوکمون گو | پوک بال ها – Pokeballs

پوک بال ها یکی از کاربردی ترین آیتم ها در سراسر بازی پوکمون گو (Pokemon Go) هستند و شما در ابتدای شروع این بازی 50 تا از این گوشی های را بر عهده خواهید داشت. برای به دست آوردن هرچه بیشتر این گوی ها شما می بایست پوک استوپ ها را پیدا کنید و یا به صورت جداگانه از فروشگاه درون بازی خریداری کنید. برای خرید 20 پوک بال شما باید 100 پوک کویین بپردازید. علاوه بر آن برای 100 پوک بال 460 پوک کویین و برای 200 پوک بال نیز 800 پوک کویین پرداخت کنید.

آموزش پوکمون گو | تخم مرغ ها – Eggs

تخم مرغ های بازی پوکمون گو را می توانید در طبیعت و به وسیله یک دستگاه پرورش تخم مرغ پیدا کنید. معمولاً پس از آنکه مسافت خاصی را پیاده طی می کنید و یا آنکه پوکمون جدیدی را شکار می کنید این تخم مرغ ها به دست می آیند.

آموزش پوکمون گو | تخم مرغ شانسی – Lucky Eggs

برخلاف تخم مرغ های معمولی، تخم مرغ شانسی می تواند امتیازات دو برابری را برای شما به ارمغان آورد و شما 30 دقیقه برای استفاده از آن ها زمان خواهید داشت. برای خرید هر یک از آن ها باید 80 پوک کویین داشته باشید. یا آنکه پک 8 عددی آن را با 500 پوک کویین و یا 25 عددی آن را با 1250 پوک کویین خریداری کنید.

دستگاه پرورش تخم مرغ – Egg Incubator

برای شروع شما تنها می توانید یک تخم مرغ را توسط این دستگاه پرورش دهید اما در واقع کاربرد این محصول مدت زمان نامحدودی خواهد داشت. شما می توانید از فروشگاه دستگاه های پرورش تخم مرغ بیشتری را نیز خریداری کنید که هرکدام از آن ها نیز یک تخم مرغ به شما تحویل دهند. برای خرید این دستگاه باید 150 پوک کویین بپردازید که البته تنها از سه آن ها به صورت هم زمان می توانید استفاده کنید.

آموزش پوکمون گو | دستگاه بخور – Incense

این آیتم موجب می شود تا شما راحت تر از گذشته قادر به پیدا کردن پوکمون ها باشید. در استفاده از این آیتم شما 30 دقیقه فرصت خواهید داشت. برای خرید یکی از این آیتم می توانید 80 پوک کویین خریداری کنید. علاوه بر آن برای خرید بسته 8 عددی 500 پوک کویین و 25 عددی 1250 پوک کویین پرداخت کنید.

آموزش پوکمون گو | ماژول اغوا کننده – Lure Module

آیتم ماژول اغوا کننده دارای کاربردی نظیر آیتم دستگاه بخور است. با این تفاوت که شما قدرت بیشتری را جهت پیدا کردن پوکمون به دست خواهید آورد. این آیتم نیز درست مانند آیتم فوق 30 دقیقه تأثیرگذار خواهد بود.

آموزش پوکمون گو | حافظه پوکمون – Pokemon Storage

این آیتم برای ذخیره سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به لطف این آیتم شما می توانید تا سقف 250 پوکمون و 9 تخم مرغ را ذخیره کنید. اگر نیازمند فضای بیشتری هستید باید Pokemon Storage خود را با پرداخت ۵۰ پوک کویین تا سقف 50 فضای ذخیره بیشتر ارتقاء دهید.

آموزش پوکمون گو | کیف ارتقا – Bag Upgrade

این کیف همواره در کنار شما است تا در طول مسیری که طی می کنید بتوانید آیتم های مختلف را در آن ذخیره کنید. به صورت پیش فرض این کیف دارای ظرفیت 350 آیتمی است که با پرداخت 50 پوک کویین می توانید به ظرفیت این کیف 50 آیتم دیگر را نیز اضافه کند.

تیم ها، ورزشگاه ها، محافظت از اعتبار شما و غیره

هنگامی که به اندازه کافی در بازی پوکمون گو (Pokemon Go) پیشرفت کنید، شما با پرسشی روبه رو خواهید شد که بر اساس آن باید یکی از تیم های قرمز، آبی و یا زرد را انتخاب کنید. وقتی که به تیم ملحق شدید، شما قادر هستید تا یک باشگاه مختص خود را داشته باشید و یک پوکمون را نیز برای محافظت از آن قرار دهید. هر باشگاه دارای یک سطح اعتبار بوده که بر اساس تجربه تیمی که در آن هستید به دست خواهد آمد و شما می توانید به باشگاه های دشمنانتان حمله کنید.

پس از آنکه تمامی مربیان در باشگاه دشمن باختند، شما به بیرون پرتاب خواهید شد اما این چالش را تا اتمام اعتبار آن باشگاه به صورت کامل انجام دهید. پس از این پیروزی شما به رهبری باشگاه درخواهید آمد و یک پوکمون را نیز برای محافظت از آن تعبیه کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی پوکمون های جنگنده شما از قدرت بالایی برای جنگیدن برخوردار باشند.

در حال حاضر ما شاهد هیچ دسته بندی از نظر سطحی در بین پوکمون ها نیستیم و این موجودات از طریق Combat Point یا امتیاز مبارزه با یکدیگر متفاوت هستند. امتیاز مبارزه می تواند قدرت یک پوکمون را افزایش دهد که از طریق خوردن Candy (آب نبات) و Stardust (استارداست) به دست آید. توجه داشته باشید که آب نبات مخصوص خانواده مشخصی از پوکمون ها است بنابراین نمی توانید از آن برای هر پوکمون استفاده کنید. اما برخلاف آن، استارداکست ها جهانی هستند و می توانند قدرت هر نوع پوکمونی را افزایش دهند.

دانلود بازی Pokemon Go پوکمون گو

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو
📅 تاریخ بروزرسانی27 تیر 1395
⭐ امتیاز4.4 از 5
📁 نوع آموزش
📂 دسته‌بندی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه
ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

پاسخ Alireza 24 شهریور 1395

سلام من وقتی وارد بازی میشم جی پی اس منو پیدا نمیکنه ؟ چرا

پاسخ فرهاد حسن پور 28 مرداد 1395

سلام به همه دوستان
من مشغول بازی پوکیمون گو هستم و به مشکل بزرگی خوردم متاسفانه چند روزه
من هر بار که میرم توی یه pokestop به محض چرخوندنه صفحه پیغام try again later میده بهم
ظاهرا تنها راه بدست آوردن توپ همینه
اما هر بار امین مشکلو دارمو این پیغامو میدهلطفا راهنماییم کنید کلافه شدم چند روزه نتونستم بازی کنم چون توپ ندارم
لطفا بهم ایمیل بزنیدو جواب بدید
ممنونتون میشم

پاسخ amirreza 7 مرداد 1395

اگر پوک بال تمام شد چگونه دوبره پوک بال بدست بیاوریم

پاسخ وحیدخان 5 مرداد 1395

من دوست داشتم یک پوکومن در محلی که از همسرم خواستگاری کردم بگذارم تا سوپرایزش کنم. چطور باید اینکار رو انجام بدم. خخخخ من هنوز وارد بازی نشدم. برای انجام این بازی باید گوشی اپل داشت؟ یا اندرویدی هم میشه؟

پاسخ اسفندیار 1 مرداد 1395

امکان داره تو شهر های کوچیک پوک استاپ پیدا نشه؟

پاسخ میثم 29 تیر 1395

سلام چجوری با نت تلفن همراه متصل بشم لطفا کمکم کنید
تشکر