صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
بازی نبردهای صلیبی
بازی نبردهای صلیبی
کی میتونه بزرگترین پادشاه باشه و بر بقیه پادشاهی کنه؟
وقت آن است که قدرت واقعی خود را نشان دهید.
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود Emolfi 1.0.2 برنامه سلفی با هوش مصنوعی اندروید

دانلود Emolfi 1.0.2 برنامه سلفی با هوش مصنوعی اندروید

4.2
51 رأی
تاریخ بروزرسانی
13 تیر 1396

دانلود Emolfi 1.0.2 برنامه سلفی با هوش مصنوعی اندروید

دانلود Emolfi empathic selfie cam v1.0.2 نرم افزار عکاسی سلفی با هوش مصنوعی اندروید

Emolfi امولفی اولین برنامه سلفی مبتنی بر احساسات است که توسط استودیوی VicMan LLC عرضه شده است. این اپلیکیشن می تواند با استفاده از هوش مصنوعی و از طریق آنالیز و تشخیص حالت و احساسات چهره افراد در سلفی ها، مطابق آن افکت های متناسب را بر روی عکس اعمال کند. برای یک لحظه توقف کنید و یک سلفی بگیرید: می توانید با توجه به حالت خود در عکس یک شیطان خشمگین در حال سوختن باشید، یک فرشته در یک آسامان آبی باشید و یا یک شبح در جنگل های تاریک باشید.

Emolfi برای شناسایی احساسات، جایگزینی پس زمینه، و اعمال فیلترهای انتقال، جادوی شبکه های عصبی را می گیرد. این سخنان نامفهموم بدان معنی است که سلفی های معمولی شما به تصاویر کاملا جدید تبدیل می شوند که خلق و خوی و حالت فعلی شما را منعکس خواهد کرد. بنابراین، دفعه بعدی که دوستان شما پرسیدند “چه خبر؟” فقط Emolfi را بر روی گوشی خود پیدا کنید، یک سلفی بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید!

امولفی بسته به حالتی که در چهره شماست سلفی هایتان را تغییر می دهد. مثلا اگر اخم کنید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع تلاش می کند که این اخم شما را به شکلی اغراق آمیز تر و ترسناک تر به تصویر بکشد. برای حالت های دیگر هم همینطور: لبخند زدن، ترسیدن، شکلک در آوردن یا حتی خشک و بی حالت بودن همگی می توانند توسط امولفی تشخیص داده شوند و بسته به آن ها افکت های مختلفی را شاهد باشید.

نکته بسیار خوب در مورد امولفی که به افکت های آن جذابیت بخشیده تصادفی بودن آن هاست. وقتی که عکسی را به اپلیکیشن می دهید، نمی دانید که بعد از آنالیز قرار است چه بلایی به سرش بیاید و همین موضوع باعث شده که از دیدن نتایج غافلگیر شوید. نکته جالب اینجاست که همه این افکت ها ثابت نیستند و گاهی اوقات ممکن است خروجی های GIF متحرک هم تحویل بگیرید.

Emolfi اپلیکیشن بسیار سرگرم کننده ای است و دقت بسیار خوبی در تشخیص حالت چهره ها دارد. این نرم افزار پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از تاریخ عرضه اش با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است و انتظار می رود در صورت اضافه شدن افکت های بیشتر به موفقیتی در حد و اندازه اپلیکیشن هایی مثل FaceApp و MSQRD برسد.

لامز به ذکر است که این اپلیکیشن مانند تمام برنامه های اینچنینی برای تجزیه و تحلیل و پردازش عکس به اتصال اینترنت نیاز دارد.


تغییرات نسخه جدید

Keep calm and get rewarded!

Are you ready for highly emotional experiments? Take a selfie with neutral facial expression ???? and share an unexpected 4-emotion collage ????????????????????????. How WOW is it?

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی13 تیر 1396
📦 حجم21.2 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.1 و بالاتر
⭐ امتیاز4.2 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی عکاسی و ویرایش عکس
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.