آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود برنامه ماکسیم – Maxim 3.12.21s درخواست تاکسی اندروید

دانلود برنامه ماکسیم – Maxim 3.12.21s درخواست تاکسی اندروید

4.4
1501 رأی
تاریخ بروزرسانی
15 بهمن 1400

دانلود برنامه ماکسیم – Maxim 3.12.21s درخواست تاکسی اندروید

Maxim v3.12.21s APK Download – دانلود نرم افزار سرویس درخواست تاکسی ماکسیم اندروید
اپلیکیشن موبایل سفارش تاکسی ماکسیم برای اندروید

ماکسیم سامانه ای برای سفرهای روزمره شهری، ترانسفر به پایانه‌های اتوبوسرانی، ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه است. بهترین روش برای ارزیابی راحتی کار با اپلیکیشن ماکسیم این است که آن را دانلود کرده و از آن برای درخواست تاکسی و سایر خدمات استفاده کنید. تعرفه‌های مختلف، سفرهای شهری به ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه، روش پرداخت نقدی و غیرنقدی از حساب کاربری از جمله مزایای این برنامه ماکسیم است. ما با ایجاد فناوری‌های نوآورانه شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا خدمات مربوط به درخواست تاکسی مدرن‌تر، در دسترس‌تر و با ایمنی بیشتر ارائه شود. این سامانه روزانه به میلیون‌ها نفر کمک می‌کند تا در هزینه سفرهای شهری و بین‌شهری خود، صرفه‌جویی کنند.

مبلغ سفرها
امکان انجام سفرهای ارزان روزانه با تعرفه «اقتصادی» و همچنین تعرفه‌‌هایی مثل «خودروهای باری سبک»، «موتورسیکلت» و تعرفه ویژه‌ی «بانوان»، وجود دارد. درخواست‌های تعرفه «بانوان»، فقط توسط رانندگان خانم اجرا می‌شود. مبلغ درخواست قبل از انتخاب گزینه «ثبت درخواست»، نمایش داده می‌شود و این قابلیت امکان مدیریت هزینه‌ها را به کاربر می‌دهد. پرداخت هزینه سفر آسان بوده و به روش غیرنقدی از حساب کاربری، صورت می‌گیرد. اعتبار حساب کاربری را می‌توان به‌راحتی و با استفاده از کارت‌های بانکی، افزایش داد. استفاده از این روش پرداخت، برای سفرهای خانوادگی و کاری مناسب است. با استفاده از کد‌های تخفیف می‌توان به‌سادگی سفرهای ارزان‌تری انجام داد.

درخواست سفر
با تکمیل اطلاعات مربوط به «مبدأ» و «مقصد»، با استفاده از نقشه شهر یا به کمک قابلیت تشخیص موقعیت مکانی تلفن همراه یا تبلت می‌توان تاکسی درخواست کرد. می‌توان چند مقصد را همزمان وارد کرده یا مقصد را در طول سفر ویرایش کرد. درخواست رزرو این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان سفرهای خود را برای زمان مناسب برنامه‌ریزی کرد. در بخش «خدمات تکمیلی» مربوط به درخواست، می‌توان این اطلاعات را نیز وارد کرد: همراه‌داشتن کودک، حیوانات خانگی، چمدان و وسایل. همچنین می‌توان با واردکردن شماره‌ تلفن همراه شخص دیگری، برای او تاکسی درخواست کرد. روی نقشه اپلیکیشن ماکسیم خودرو‌های آماده به خدمت و موقعیت حرکت خودروی درخواست شده به‌سمت آدرس‌‌های سفر نمایش داده می‌شود. در طول سفر می‌توان مسیر حرکت خودرو را با شخص دیگری به اشتراک گذاشت، بدین ترتیب او می‌تواند موقعیت شما را روی نقشه ببیند. امکان ارزیابی سفرها روی امتیاز رانندگان تأثیر گذاشته و به بهبود سامانه کمک می‌کند.

شهرها
آمل، اندیمشک، اراک، آران و بیدگل، اردبیل، آزادشهر، بابل، بابلسر، بهنمیر، بندرعباس، بندرترکمن، بیرجند، بجنورد، بروجرد، بوکان، بوشهر، چالوس، دزفول، دولت آباد، درچه، اسلامشهر، فردیس، فرخشهر،فاضل‌آباد، فریدون‌کنار، فولادشهر، فومن، گنبد کاووس، گرگان، هفشجان، همدان، ایلام، اصفهان، جویبار، کامیاران، کرج، کاشان، کرمان، کرمانشاه، خمینی‌شهر، خرم‌آباد، خرمشهر، خسروشاه، خوی، کوچصفهان، مهاباد، مهدی‌شهر، محمو‌د‌ آباد، ملارد، ملایر، مراغه، مرودشت، مشهد، نجف‌آباد، نیشابور، نوشهر، پیشوا، قائم‌شهر، قرچک، قزوین، قدس، قم، رفسنجان، رشت، سبزوار، سنندج، سقز، سرعین، ساری، ساوه، سمنان، شهمیرزاد، شهرکرد، شهریار، شاهرود، شاندیز، شیراز، سیرجان، صومعه‌سرا، تبریز، تفت، تهران، طرقبه، طوس، ارومیه، ورامین، یاسوج، یزد، زاهدان، زنجان و زرقان.

در سایت اندرویدگذر همیشه می توانید نسخه جدید برنامه ماکسیم را با لینک مستقیم دانلود کنید. آخرین ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های برنامه ماکسیم بلافاصله پس از انتشار در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود نصب کنید.

کد اعتبار سفر رایگان با ماکسیم:
با دانلود اپلیکیشن ماکسیم و فعال کردن کردن تخفیف 40383156 می توانید 10000 تومان اعتبار برای درخواست خودرو هدیه بگیرید.
برای ثبت کد تخفیف و دریافت 10 هزار تومان اعتبار رایگان، وارد اپلیکیشن ماکسیم شوید و از قسمت منو گزینه “کد هدیه و تخفیف” را انتخاب کنید و کد تخفیف 40383156 را ثبت و فعال کنید.

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی15 بهمن 1400
📦 حجم28 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.1 و بالاتر
⭐ امتیاز4.4 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی حمل و نقل
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

پاسخ مهری 3 بهمن 1397

هنوز از ماکسیم استفاده نکردم