صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
دانلود بازی Highway Getaway 1.4.008 فرار از پلیس با ماشین + مود هک شده بی نهایت

دانلود بازی Highway Getaway 1.4.008 فرار از پلیس با ماشین + مود هک شده بی نهایت

4.2
247 رأی
آفلاین
تاریخ بروزرسانی
29 مهر 1401

دانلود بازی Highway Getaway 1.4.008 فرار از پلیس با ماشین + مود هک شده بی نهایت

Highway Getaway: Police Chase v1.4.008 – دانلود بازی مسابقه ای فرار از پلیس در بزرگراه برای اندروید
نسخه جدید اصلی + مود هک شده (الماس و پول بی نهایت)

Highway Getaway یک بازی مسابقه ماشین سواری و تعقیب پلیس پر از هیجان و فعالیت است که توسط استودیوی Vivid Games S.A عرضه شده است و در آن باید پلیس را پشت سر بگذارید. برای آزادی خود مسابقه دهید. دست های شما بر روی فرمان است. قلب شما در حال تپش است. شما در شهر تحت تعقیب هستید و در تعقیب بی پایان پلیس گرفتار شده اید. آیا در این بازی مسابقه ای پر از فعالیت و هیجان برای فرار از پلیس به اندازه کافی سریع هستید؟ استودیوی Vivid Games، سازنده برخی از هیجان انگیز ترین بازی های اکشن مانند Real Boxing و Godfire، تجربه هیجان انگیز دیگری را برای شما به ارمغان آورده است! Highway Getaway یک ترکیب منحصر به فرد از بازی مسابقه ای و فرار بی پایان است که با اکشن تعقیب پلیس داغ همراه شده است.

در بازی Highway Getaway شما یک راننده فراری هستید که در یک تعقیب و گریز با سرعت بالا با سریع ترین اتومبیل پلیس شهر گرفتار شده اید. همچنان که در شهر مسابقه می دهید از نیترو استفاده کنید، از ترافیک عبور کنید، و پول نقد جمع آوری کنید. در این بازی دوندگی بی پایان، رانندگی شما با اتومبیل آسان است. هنگامی که از طریق خیابان های مرکز شهر، بنادر صنعتی، و دره های وسیع در حال مسابقه هستید، از گرافیک HD خیره کننده لذت ببرید. اما اجازه ندهید که حواستان پرت شود. ماشین های پلیس پشت سر شما هستند! با تمام سرعت از بین ماشین های معمولی که در حال تردد هستند عبور کنید، در همان طول مسیر بدون توقف سوختگیری کنید و مراقب باشید در دام تله هایی که پلیس برایتان کار گذاشته است نیفتید. سعی کنید هر طور شده خودتان را به کامیون حمل پول برسانید و در یک چشم به هم زدن پولدار شوید! این بازی بیش از 200 مرحله هیجان انگیز دارد که اگر بتوانید از تمام آنها عبور کنید آنگاه میتوانید بگویید یک راننده فراری واقعی هستید! قفل جوایز و آیتم های مختلف بازی را باز کنید و از آنها برای عبور آسان تر از مراحل بازی استفاده کنید.

ویژگی های بازی Highway Getaway اندروید

  • گرافیک HD و افکت های عالی و با کیفیت بالا
  • 10 اتومبیل مختلف
  • بیش از 200 ماموریت هیجان انگیز
  • سیستم ساده کنترل ها
  • سفارشی سازی و ارتقاء ماشین
  • امکان رقابت آنلاین با دوستان و سایر بازیکنان جهان
  • و …

در Highway Getaway تحت تعقیب ترین ها شایسته بهترین اتومبیل ها هستند. از 10 اتومبیل مختلف، از ماشین های اسپرت تا کامیون های قدرتمند انتخاب کنید. همانطور که به مراحل بعدی می روید و پول جمع آوری می کنید، ظاهرهای سفارشی را برای اتومبیل خود باز کنید و بهترین ماشین جاده را برانید! از پول نقد خود برای باز کردن تقویت کننده ها و قدرت هایی مانند نیترو استفاده کنید تا بتوانید از هر ماشین پلیس پیشی بگیرید، یا در طول مسیر اتومبیل خود را تعمیر کنید. آیا شما شخص مثبتی هستید و می خواهید پشت فرمان پلیس باشید؟ با ویژگی جدید بازی شما می توانید طرفدار قانون باشید. تحت تعقیب ها را دنبال کنید و آنها را به عدالت بیاورید! شما می توانید از درون بازی وارد حساب کاربری فیس بوک خود شوید و به جدول بالاترین امتیازات جهانی بازی دسترسی پیدا کنید که در واقع فرصتی برای رقابت شما با دوستان خود و کاربران دیگر بازی برای بدست آوردن بالاترین امتیاز است.


تغییرات نسخه جدید

What's New?
- Fixed stability issues and bugs
- Improved performance


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی29 مهر 1401
📦 حجم160.4 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 5.0 و بالاتر
⭐ امتیاز4.2 از 5
📁 نوع بازی اندروید
📂 دسته‌بندی بازی مسابقه ای
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.