آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
وردپلاس
وردپلاس | یادگیری لغات ضروری انگلیسی
هوش مصنوعی وردپلاس اینجاست تا لغات زبان انگلیسی رو به حافظه بلند مدت بسپری و اصلا هم نگران واژگان ضروری و پرتکرار کنکور، آیلتس، تافل، آزمون ارشد یا دکتری نباشی!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
SameSame – Visual Translator 1.0.5 دانلود نرم افزار مترجم تصویری

SameSame – Visual Translator 1.0.5 دانلود نرم افزار مترجم تصویری

5.0
50 رأی
تاریخ بروزرسانی
11 مرداد 1395

SameSame – Visual Translator 1.0.5 دانلود نرم افزار مترجم تصویری

SameSame – Visual Translator v1.0.5 در طول سفر شما در خارج از کشور، با استفاده از تصاویر به درک معنی کلمات شما کمک خواهد کرد!
به کشوری سفر کرده اید که زبان آن را بلد نیستید؟ دوست دارید به مسافرت بروید اما از اینکه کلمات زبان آن کشور را درک نکنید نگران هستید؟ SameSame در هر وضعیت، حتی در حالت اضطراری به شما کمک خواهد کرد!

100% آفلاین: برای استفاده از این نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت ندارید! سازندگان این برنامه تصاویر موجود در آن را بهینه سازی کرده اند تا حجم بسیار کمی را در گوشی شما اشغال کند.

تاکنون دیکشنری های بسیاری برای گوشی های موبایل منتشر شده است که ما نیز در اندروید گذر به معرفی بسیاری از آن ها پرداخته ایم. اپلیکیشن SameSame Visual Translator اما یک گزینه کاملا متفاوت و بسیار نوآورانه است که مبحث ترجمه را به شکل متفاوتی مورد استفاده قرار داده است. این برنامه به جای آنکه به سراغ دیتابیس های پیچیده و گاهی گیج کننده برود از تصاویر برای نمایش لغات و دسته بندی کلی خود استفاده کرده است. این موضوع از آن جهت بسیار حائز اهمیت است که اکثر مردم تنها به یک زبان آن هم به طور دست و پا شکسته آگاه هستند. برای مثال فرض کنید که بعد از سفر به کشور اسپانیا به یکی از رستوران های این کشور مراجعه کرده و قصد سفارش میگو را دارید اما نه از ترجمه میگو در زبان اسپانیایی باخبرید و نه در زبان انگلیسی. در این زمان تنها چاره شما استفاده از مترجم های آنلاین مانند Google Translate است اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در آن لحظه شما به ارتباط اینترنتی دسترسی داشته باشید. از طرفی دیگر نیز دیکشنری های اختصاصی فارسی معمولا برای زبان های مهم تر همچون انگلیسی، فرانسوی تولید شده اند و برای زبان های خاص تر همچون اسپانیایی (ممکن است) دیکشنری خاصی آماده دانلود وجود نداشته باشد. پس تکلیف چیست؟ SameSame Visual Translator اپلیکیشنی بسیار جالب در رابطه با همین موضوع است که شما را از دانستن نام اشیا، امکان یا خوردنی های دنیا بی نیاز می کند و تنها توسط تصاویر، شما را در رساندن منظور خود یاری خواهد کرد.

شیوه عملکرد SameSame Visual Translator به این صورت است که بعد از ورود به برنامه با چند دسته بندی کلی مواجه خواهید شد. برای مثال وقتی به دسته بندی خوردنی ها با عنوان Food وارد می شوید ده ها و شاید صدها تصویر از خوردنی های مختلف و رایج را مشاهده خواهید کرد. برای مثال همان میگویی که به عنوان مثال ذکر شد در این بخش وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید جستجو در میان این تصاویر و پیدا کردن عکس مورد نظر است. بعد از پیدا کردن عکس میگو کافی است روی آن ضربه بزنید تا وارد صفحه دیگری شوید تا در آنجا هم قادر به مشاهده ترجمه نام آن عکس به بیش از 100 زبان مختلف دنیا باشید، و هم در زبان های قابل پشتیبانی همچون انگلیسی، قادر به پخش صوتی نام آن باشید. هنگام نوشتن این مطلب تصویر میگو را پیدا کردیم و بعد از وارد شدن به آن سریعا با ترجمه انگلیسی آن (Shrimp) مواجه شدیم. فرض بر این بود که در یک رستوران اسپانیایی حضور داریم بنابراین پرچم انگلیس را لمس کردیم و از میان لیست زبان های پشتیبانی شده زبان اسپانیایی را انتخاب کردیم و با ترجمه میگو یا همان Shrimp در زبان اسپانیایی آشنا شدیم : camarón.
اگر از دانش کافی در زبان انگلیسی برخوردار باشید استفاده از این برنامه می تواند آسان تر و سریع تر نیز باشد. برای مثال اگر با تلفظ انگلیسی میگو آشنا باشید می توانید همان ابتدا در باکس جستجو نام انگلیسی شیء، مکان یا خوردنی مورد نظر را وارد کنید تا سریع آن را پیدا و با لمس آن وارد صفحه ترجمه آن شوید. این برنامه وقتی جالب تر می شود که بدانید برای استفاده از آن (به جز نوبت اول) نیاز به هیچگونه ارتباط اینرنتی نخواهید داشت چراکه تمام اطلاعات مورد نیاز در همان ورود اول دانلود خواهند شد. البته توسعه دهندگان برنامه در رابطه با حجم این دیتای دانلودی نیز نوشته اند “نگران نباشید، حجم این دیتا یک دهم حجم اپلیکیشن فیسبوک شما خواهد بود”.

دسته بندی های برنامه SameSame:
– Emergency (موارد اورژانسی همچون آتش، دکتر، آلرژی، سوختگی و …)
– Food (خوراکی همچون غذاها، نوشیدنی ها، میوه و…)
– Transportation (حمل و نقل همچون تاکسی، مترو، بنزین، پارکینگ، لاستیک و …)
– Accommodation (مسکونی و بهداشتی مانند هتل، حمام، سرویس بهداشتی و …)
– Useful (مفید و پرکاربرد همچون پریز برق، مسواک، شانه، بانک، باجه تلفن و …)
– Entertainment (تفریحی همچون ماهیگیری، سینما، ورزش، فروشگاه ها و …)

ویژگی های نرم افزار SameSame – Visual Translator اندروید:
– بیش از 500 تصویر در دسترس
– کارکرد کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
– ترجمه در بیش از 100 زبان *
– تلفظ به 30 زبان **
– جستجوی کلمات کلیدی
– جستجوی دسته بندی
– گزینه ترسیم و نقاشی
– دسته “اضطراری” ویژه
– و …

* زبان های ترجمه:
فارسی، آفریکانس، آلبانیایی، امهری، عربی، ارمنی، آذربایجان، باسک، بلاروس، بنگالی، بوسنیایی، بلغاری، کاتالان، سبویی، Chichewa، چینی، کورسی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، استونیایی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، فریزی، گالیسی، گرجستان، آلمانی، یونانی، گجراتی، هائیتی کریول، هوسا Name، هاوایی، عبری، هندی، همانگ، مجارستانی، ایسلندی، ایگبو، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوه، کانادا، قزاقستان، خمر، کره ای، کردی ، قرقیزستان، لائوس، لتونی، لیتوانی، لوگزامبورگی، مقدونی، مالاگاسی، مالایی، مالایالام، مالتی، مائوری، مراتی، مغولی، میانمار، نپالی، نروژی، پشتو، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، سمون، گالیک اسکاتلندی، صربستان، سسوثو، شونا، سندی، سینهالی، اسلواکی، اسلوونیایی، سومالی، اسپانیایی، سودان، سواحیلی، سوئدی، تاجیک، تامیلی، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ازبکی، ویتنامی، ولزی، خوزا، ییدیش، یوروبا، زولو.

** زبان های تلفط:
آلبانیایی، بنگالی، بوسنیایی، کاتالان، چینی، کرواتی، چک، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، هندی، مجاری، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، کردی، لهستانی، پرتغالی، روسی، صربی، اسلواکی، اسپانیایی، سوئدی، تامیلی، تایلندی، ترکی، ویتنامی، ویلز.


تغییرات نسخه جدید
A question? A remark ? Reach me at alexandre@samesame.co :)
New features:
- OfflineTranslation in more than 100 languages
- OfflinePronunciation in 30 languages
- Keyword search now handle accent
- Translation languages are ordered alphabeticaly
- Minor bugs

دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی11 مرداد 1395
📦 حجم4.9 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 4.0.3 و بالاتر
⭐ امتیاز5.0 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی سفر و مکان
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.

پاسخ Mojtaba masoudy 24 تیر 1395

سلام سه بار نصب کردم نرم افزار بالا نیاورد میشه بگین مشکل کجاست راهنمای کنین .متشکر.

پاسخ محمدرضا (مدیر) 25 تیر 1395

سلام مجتبی جان. در اولین اجرا باید کمی صبر کنید تا دیتا دانلود بشه. اگه با دانلود دیتا مشکل داشتید از تحریم شکن استفاده کنید.