صیادان طلا
بازی صیادان طلا
این بازی به سبک بازی های نوستالژی ماهیگیری هستش، که با گرفتن ماهی های مختلف، کوپن هایی دریافت میکنیم که با جمع کردن زیاد اونها به جوایز بزرگ بازی بیشتر نزدیک میشیم. جوایزی مانند: پلی استیشن ۵، آیفون ۱۳ پرومکس، اپل واچ و ...
آرون گروپس
آرون گروپس
ترید بدون چالش سرمایه!
با حساب پراپ تریدینگ آرون گروپس
شادفیلم
شادفیلم : تماشای آنلاین فیلم ها
دسترسی آسان به به جذاب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌ها با شادفیلم!
بروکر stp trading
سرمایه گذاری مختص شما - STP TRADING
بروکر stp trading بالاترین سرعت و دقت در انجام معاملات در جهان را دارا می باشد
معاملات را با پایین‌ترین اسپرد انجام دهید با تنوع بیش از 1000 نماد در بازارهای مالی لذت معامله با سرعت بسیار بالا
English-Farsi FlashCards 2.48m دانلود نرم افزار فلش کارت های انگلیسی-فارسی

English-Farsi FlashCards 2.48m دانلود نرم افزار فلش کارت های انگلیسی-فارسی

4.5
82 رأی
تاریخ بروزرسانی
11 دی 1393

English-Farsi FlashCards 2.48m دانلود نرم افزار فلش کارت های انگلیسی-فارسی

English-Farsi FlashCards v2.48m شامل چهار بازی زبانی – Linguistic FlashCards, Pockets، Spell-It-Right، Translation Test – و یک بخش اضافی به نام Learning Settings است، که شما را قادر می سازد مجموعه های جدید ثبت های کاربر برای بازی های ذکر شده ایجاد کنید. همه این چهار بازی یک پایگاه داده واحد را به اشتراک می گذارند، بنابراین شما واژگان خود را در چهار روش برای حفظ بهتر ایجاد می کنید. پایگاه داده شامل کلمات کافی برای مکالمات روزمره برای سفر در خارج از کشور یا صحبت با یک دوست خارجی است. کلمات گروه بندی شده اند با موضوع:
عمومی، کسب و کار، حقوق و قانون، پزشکی، مخابراتی و کامپیوتر. هر گروه شامل تعداد زیادی از مجموعه. هر گروه شامل تعداد زیادی از مجموعه ها می باشد.

اضافه کردن یک تصویر می تواند برای به یاد داشتن کلمه به شما کمک کند. به عنوان مثال، یک عکس از حیوان خانگی و یا یک گیاه خانگی مورد علاقه خود بگیرید و آن را به یک کارت برای حفظ مفهوم کلمه مربوطه و ترجمه آن متصل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این نرم افزار، در دسترس بودن ضبط صدای انسان برای کلمات و ترجمه آنها است.

فلش کارت های زبانی
روی یک کارت، منبع ترجمه یا تعریف کلمه را نشان می دهد، و پشت آن منبع کلمه را نشان می دهد. پخش کننده کارت ها را مرور می کند، در صورت لزوم، با استفاده از یک اشاره.

هدف، یادگیری تمام کارت های مجموعه است.

جیب ها
این یک بازی سنتی برای یادگیری عمق کلمه است. در این بازی، همان کارت های مورد استفاده در بازی FlashCards در 4 گروه (4 جیب) تقسیم شده اند. در ابتدای بازی تمام کارت ها در جیب اول واقع شده است. شما کارت ها را یک به یک تغییر می دهید و اگر کلمه پنهان را می دانید، کارت را در جیب دوم قرار می دهید. تا زمان انتقال همه کارت ها از جیب اول به جیب دوم، این مرور را داشته باشید.
در مرحله دوم، کارت ها را به جیب سوم منتقل کنید و، دوباره، اگر کلمه مخفی را می دانید، کارت را در جیب بعدی قرار دهید. بازی ادامه می یابد تا همه کارت ها به جیب چهارم منتقل شده و در خاطر شما حفظ شوند. شما می توانید بیشتر تلاش خود در یادگیری کلمات دشوار را معطوف کنید، در حالی که کلمات ساده به زودی به جیب چهارم پرش خواهند کرد.

املای صحیح
در این بازی، تمرکز بر روی املای درست کلمات است. این برنامه کارت ها را یک به یک با کلمه پنهان مورد نظر نشان می دهد. این بازی شبیه به FlashCards است، اما این بار شما باید کلمه را خودتان تایپ کنید. مانند تمام بازی های دیگر، شما می توانید کلمه مورد نظر(هدف) را در هر زمان ببینید.

تست ترجمه
در این بازی شما باید کلمه ای که بهترین مطابقت را با توضیحات داده شده دارد انتخاب کنید. شما چهار انتخاب خواهید داشت، و باید صحیح آن را انتخاب کنید. اگر انتخاب شما درست باشد، می توانید فورا به سوال بعد پاسخ دهید.

تنظیمات آموزش
این جزء شما را قادر به ایجاد مجموعه جدید از ورودی های کاربر می سازد. دیتابیس ایجاد شده می تواند در FlashCards، Pockets، Spell-It-Right، و Translation Test استفاده شود. از این بخش برای اضافه کردن کلمات خود با ترجمه و تصاویر مربوط استفاده کنید.


دانلود
شبکه اجتماعی پاتوق
با پاتوق رفاقت کن و تو جمع باش
به اشتراک بذار و سرگرم شو
رقابت کن و مشهور شو

باکس دانلود

😊 در اندرویدگذر ترافیک اینترنت شما با تعرفه داخلی محاسبه میشود.

📅 تاریخ بروزرسانی11 دی 1393
📦 حجم2.5 مگابایت
📱 نیازمندی نصباندروید 2.2 و بالاتر
⭐ امتیاز4.5 از 5
📁 نوع برنامه اندروید
📂 دسته‌بندی آموزشی
📥 روش دانلودرایگان با لینک مستقیم
🔔 بروزرسانیآخرین نسخه


ارسال دیدگاه جدید
- تاریخ انتشار نسخه مود شده جدید بازی ها مشخص نیست، لطفا در این مورد سوال نفرمایید.